Friday, August 29, 2008

Colde balik tutmak :)

Aman ya col mol... hicde bile colde yasamiyoruz deniz kenarinda yasiyoruz biz :))) hic arkamiza bakmiyoruz, hep denize bakiyoruz tamam mi!!!!


Bu soz konusu colun kiyisinda deniz de var mi kardesim?


oltalarimiz da var mi?


"dayi"nin da teknesi ne gune duruyor yarabbim; okullar acildi, yihhuuu balik sezonu basladi demektir; haydi baliga!!!



Bugunku balik maceramizin hasilati baya iyiydi; ben bir degisiklik yaptim; her hafta aldigimiz sardalyanin yanisira taze karides aldim, kabuklariyla filan dilimledik taktik ignelere salladik denize, amanin inanilmaz bisiy KILOLARCA balik tuttuk iyi mi...





biraz agir yaziyorum su anda, balik ve salata ile dolu mide parmak hareketlerim bile yavasladi valla :)))






Gunun en guzel haberlerinden biri de ben bugun 300beygir gucundeki (atlardan kayigin buyuklugu hayal edilsin diye bahsedilmistir) motoru tasiyacak trailor u(bunun turkcesini bilmiyom, soyle diyelim; hani kayigi tasiyan alet var ya arabanin arkasina baglaniyo; iste o!) iste o aleti ben TEK BASIMA suya indirdim ve motoru baglattim:)))





ben trailor'u suya indirirken cevredeki lokallerin dehset bakislari gorulmeye degerdi; acemi acemi kivirdim, zivirdim, ama en sonunda dogru yeri buldum galiba:)






ama sevgili diger balikci arkadaslarimizin gozleri asil dayi 15 yasindaki oglu Can'a motoru trailor'a tirmanma izni verdiginde yuvalarindan firladi:) he he he! aslan oglum, o kadar basarili yapti ki bu isi; dayi da kendisini yedeklemis olmanin gururunu yasadi sanirim (tabi can'in suratle trailor'a tirmanmasindan ve dayinin can havli ile kendini denize atmasindan bahsetmiyoruz burada:)))

hehehehehheh!!!

canikom! seni seviyom!!!





Ve benim kurabiyem de bu sirada ben trailor u almaya gittigimde cekirge gibi atlayip motorun yan tarafinin sivri bir yere carpmasini onlemis ayaklari ile ittirerek ; 10 yasinda bir asistan icin iyi numara yani:)) hem de o 10 yasindaki asistan yakalanan yaklasik 8 kilo baligin yarisini benimle birlikte ayikladi vallahi!!! kesinlikle hele burada bir abartma yoktur; annesinin " balikci" kizi, hem de hic cekinmeden yaklasik 3 kilo bayik ayiklamistir bu aksam, ve bu yazi bir belgedir!!

:)))))


Neyse bazi komik konusmalar da oldu bu esnada; ben onlari da aktarayim ve cekileyim ortamdan:


motoru denizde park etmeye calisirken(hani ben atlayip trailor u getircem ya) "petrol arama" ekiplerinin kucuk iskelesine yaklasmisiz muhtemelen koreli(filipinli olamaz onlarin hayal gucu daha cok!) bir arkadas "buraya yanasamazsiniz yassahh!!!" dedi dayi da "Thank you for nothing" dedi(hicbirsey icin tesekkur ederim), adam da "your welcome, always at on your service"(bisiy diil, her zaman).. hahhahhah adan cok mutlu idi kendine tesekkur edildigine thank you dan sonasini duymadi:))) dakikalarca gulduk!!


Sona her sey bitti eve giderken sitenin kapisindaki guvenlik durdurdu bizi " it is very big!!!" (cok buyukk!!) dedi arkadaki motoru gostererek ; ve dayi nin bizi koparttigi cevap

"oh! i don't believe you, how do you know?" (oh, size inanmiyorum, nerden biliyorsunuz?)


guvenlik(biraz bozularak): i mean the boat(kayik dedim)


dayi: "you should come to marina and see the real big ones"(marinaya gelip daha buyuklerini gormelisiniz)


aslinda adamin derdi, bu gemiyi siteye sokamazsiniz, bir yere park edemezsiniz, yasak falan filan.. dersini calisiyo da; bu motorcukun evin otoparkina parkedildigini bilmiyo tabi..ve gereken butun izinlerin alindigini... dayi da geyik yapiyo:)))


ama biz bu arada dayinin muhabbetinden yikilmis durumdayiz arabanin icinde...


dayi: are you new?(yenimisin)... cunku guvenlikteki butun cocuklar biliyo bu motorun izinli oldugunu; her cuma sabahi saat 6 da biz baliga cikarken bize el salliyolar:))


guvenlik: yes I am(evet)


dayi: ok call your boss now and ask them abt ..... house's boat.. bye ...(simdi patronunu ara ve sor su su su eve ait motoru..hoscakal)


dedik gittik ama..


"this is so big!" hala benim aklimda kalacak:)))

4 comments:

free international texting said...
This comment has been removed by a blog administrator.
finance tune up said...
This comment has been removed by a blog administrator.
GULTEINEN ENKELINI said...

bloglarda bir virus mu dolasiyor yoksa bana mi dadandi; al bunu ac filan????
hepsi de ingilizce...

Elif said...

evet onlar virüs açmayın
yani isterseniz açın tabi,
geçerken uğradım
yazmadan kaçmayayım dedim
saygılar