Tuesday, August 26, 2008

Yasasiiinnnn!! Okul acildi!!!


Biricik kurabiyemin ilk okula basladigi gunler; okulun ilk gunu o urkek bakan gozleri, ben gulumseyerek sinifin kapisindan bakarken destek vermek icin neredeyse aglayacakmis gibi duran surati daha dun gibi aklimda...


Hepimizin bebeleri kendimize prens ve prensesler ya; hic kiyamiyorsun sinifa birakip gitmeye ilk gunler sen de...


Daha dun gibi gozumun onunde o kalemi tutmaya calisan minik minik parmaklar...

Basardigindaki kocaman gulumseme dissiz agzinda olusan...


Sonra su gibi akan zamanla birlikte artik kosa kosa gitmeye basliyorlar okula, kocaman oluyorlar bir de...

Yaz tatilinin son gunlerine dogru kendilerini nasil oyalayacaklarini bilemiyorlar, ozluyorlar okula gitmeyi...

Hayranlikla izliyorsun bu sefer bu suratli gelisimi; gurur duyuyorsun...


Bir egitim yilina daha basladik bugun Kurabiyem kocaman oldu 5inci sinifa basladi.


Bir haftadir hazirlik yapiyoruz okul baslayacagi icin.


Dun aksam heyecandan uyuyamadi(k) :) dile kolay ilkokulun son senesi; besinci siniflar ilkokul bolumundeki butun cocuklarin abileri ablalari olacaklar.

Cantalar hazirlandi, kalemler acildi ozenle kalem kutusuna kondu...


Bu sabah sinif kapisinin onunde arkadaslari ile kavusmalari gorulmeye degerdi...

Sen sakrak bicir bicir cocuk sesleri ile okul koridorlari can bulmustu.

Ogretmenler sevgi ve cosku ile kucakliyordu tum ogrencileri birer birer.

Icimden okul yillarina donmek geldi vallahi :)


Bir tanecik akilli kurabiyecime, tatli kizima bu yil da basarilar diliyorum, umarim nese ile bilgi dolu bir yil geciririz.

3 comments:

Anonymous said...

blogda mail adrsinizi bulamadim.Rica etsem yazar msiniz?dubai hak. arastırma yaparken rastladim size ve sormak istedigim birkac sey var..

GULTEINEN ENKELINI said...

gulteinenenkelini@hotmail.co.uk

size bir yahoo grubu olan "bilgi dubai" ye uye olmanizi tavsiye ederim.

biz eskiler, gercekten yeni gelenlere cok yardimci oluyoruz...

kolay gelsin

GULTEINEN ENKELINI said...

yaa ben size kustum!!!

yani kurabiyem besinci sinifa basladi; gurur ve heyecan doluyum; bir hayirli olsun diyen yok yaa!!!

breyk breyk!!!

nerdesiniz benim memleket kokularim; benimblog arkadaslarim hi?

:(((((((((((((