Sunday, August 17, 2008

Dogum gunu pastasi ve Motta(2)

Sonra soyle oldu...

Biz, yani universite arkadasim(kod adi kuzu), onun kizi, benim kurabiyem ve sevgili yigenim sabah kalkip cocuklarin ishalinin filan devam edip etmedigini anladiktan sonra tatil planimiza devam etmek; yani o gun aquaparka gitmek icin hazirlanmaya basladik.Kim bilir cocuklarin karin agrisi belki vardi ve soylemediler sirf iple cektikleri plan iptal olmasin diye :)

Arabaya dolusup, gecenin enkazi Motta Pastayi da alip yola ciktik.
Plan ve amac yolda Tansasa ugrayip agizlarinin payini vermekle birlikte Turkiye'de gida zehirlenmesi tehlikesine karsi ne gibi tepki verildigini gozlemlemek.Cocuklari arabada birakip kuzuyla beraber elimizde kuflu pasta Tansastan iceri girdik.

DUYGU RAPORU = Dogum gunum mahfoldugu icin uzgunum! Cocuklarim rahatsizlandi mutsuzum!hala endiseliyim!! Baska cocuklari da zehirliyorduk bunlar yuzunden sinirliyim!!

Ben- Bir yetkili ile gorusebilir miyim?

Guvenlik gorevlisi- Hangi konuda yetkili olacak?

B- Icinde yesil yesil kufleri olmak itibari ile marketinizden dun satin alinmis Motta pasta masasi muduru lutfen.

GG(biraz bozularak elindeki telsizden birbir dirdir birilerine seslenir)- geliyor yetkilimiz efendim.

B- mersi...

IYYKOIIMDSMPMM- Buyrun nasil yardimci olabilirim?

B- kutuyu acin ve koklayin; sonra bana nasil yardimci olacaginizi siz soyleyin.bunu dun satin aldim ve cocuklarim neredeyse zehirleniyordu

IYYKOIIMDSMPMM(kutuyu acip koklar ve)- boyyykkk

B-(gulumseyerek) aaa? ayni dili konusuyoruz, ne guzel! bence de boyyk :))))

IYYKOIIMDSMPMM(kasaya dogru seslenerek)- lutfen bayanin parasini iade edin (sonra bana donerek) endiselenmeyin bayan, ayni pastadan size bedava iki tane verilecek simdi

B(gozlerim yuvalarindan cikmis nihiyaaa nidalari atip kadini yere yapistirip sacini basini yolmak uzere derin bir nefes alirken....)

Kuzu- ah sagolun sayin yetkili biz de bunu bekliyorduk.paramizi geri alacagiz tabii ama bize sus payi olarak vereceginiz "ayni" pastalarin icindeki kuflerde ayni "yesil tonu" tutturacaginizi nasil garanti ediyorsunuz?
(bayiliyorum bu kiza.. universitede yurtta kalirken de boyle bir tartisma esnasinda sinirimi sunger gibi alirdi zirt diye bisiy soyleyip)

B- kesinlikle saka yaptiginizi dusunmek istiyorum sayin bocekli kuflu pasta muduru! sizden daha ust bisiyler birileri varsa o gelsin yoksa Tansasin genel muduru gelsin, yoksa az sonra Kusadasinda gidebilecegim en ust bisiyler mudurunun yaninda olacagim!!!(bu sirada kuzunun yaptigi yoruma yumusadigim icin histeri krizi gulmesini durduran bir kadin gibi konusuyorum:))))

(sonra birbir dirdir telsizler telefonlar birileri daha cagrildi; guvenligin en bi yetkilisi cagrildi filan; cevremizdeki halka genisledi iyice, halkimi bilirsiniz, tatildeki canim halkim da miril miril muthis sessiz yorumlari ile bazisi da gobegini kasiyarak olay anini izliyor)

Mottanin en bi yetkilisi gelir bu sefer(o anda kusadasi tansasda bulunan)- ozur dileriz hanimefendi(kutuyu alip goturmeye seyirterek) paraniz iade edilecek

B- (kuzu kolumdan tutarken, elim ve isaret parmagim havada) hey hey hey hey bi dakka!! alin bu kartim! uzerine Turkiye numarami da yazdim.Ben bilincli bir tuketiciyim ve haklarimi GAYET iyi biliyorum.Ben ne yapabilecegimi; firmaniza da ne olacagini gayet iyi biliyorum(burada salliyorum:)) ne yapacaklarini gormek icin hala meraktan catliyorum!) Daha ne yapacagima karar vermedim.Sizin ne yapacaginizi seyrettikten sonra; ki asama asama beni ariyacaksiniz ne oldugu ile ilgili!!buna karar vericem! pastanin resmi; fislerim vs hepsi bende.. beni yarina kadar aradiniz aradiniz aramadiniz, tansas da motta da benim dogum gunumu mahfettigi ve cocuklarimi zehirlemeye tesebbus ettigi icin cok uzulecek(gulumseyerek) hadi size iyi gunler

B-(parami alirken kasada guvenligin yetkilisine gulumseyerek) size de numarami birakiyorum buyrun. bu konuda neler yapildigindan haberdar olmak istiyorum.siz bana bilgi vermezseniz, ben hobi olarak yazi yazdigim dergide okuyucularima bilgi vericem(valla blof yapmadim yaaa); bunu da daha bi yetkililerinize iletin lutfen, ben demin soylemeyi unuttum.

gobegini kasiyan tatilcilerin alkislari arasinda; perde iner...

1 comment:

hep said...

Çok geçmiş olsun.Gönül istiyor ki halk sağlığını doğrudan ilgilendiren bu tür sektörlerde üretim ve dağıtım yapan kişi ve kuruluşlar en ağırından cezalandırılsın ve öyle ki bu ceza nedeniyle her türlü ihmalden ve sorumsuzluktan caysınlar.Gönül neler istiyor da ..işte...
sevgiler.