Wednesday, August 27, 2008

this and that..

boyle aciyorum sayfayi bazen, "this and that" demek geliyor icimden; cunku ne anlatmak istedigimi bilmiyorum, aslinda essek gibi biliyorum da boyle seyler blogda olur mu yakisir mi filan...

amaaaaann..
ben ve tabularim..
birbirimizi dove dove mezara goturces tabularim ve ben..

neyse; ne diyordum?
bi sey demiyormuydum?
dur ben bulurum diycek bisiy...hikaye bitmiyo bende.

Ahhha buldum!!!!
Shanghai a gittim biliyomusunuz bu yaz.. unutamayacagim seyahatlerimden birisiydi; o kadar komunist ama o kadar da kapitalist bir ulkeye gitmis olmak inanilmaz enteresandi.
Tum ulkede gayrisafimillihasila 70 euro; shanghai da 150 euro..
acayip yani..
Herkesin ustunde(genel mudurler de dahil) emin ol 20 yildir giyilmis solmus kiyafetler!

Toplantidan sonra birlikte taksiye bindigim canti takim elbiseli fransiz acentamiza "yaa bu taksi soforlerinin cevresinde neden hep kalin bir plastik koruma var cok mu tehlikeli bu ulke?" dedigimde adam "hah ha ha alakasi bile yok cok guvenli" dedi.
Ben sustum; "peki soforun cikis kapisinin yaninda neden baseball sopasi var?" demedim..
guldum sadece:))
salak, 2 yildir neyin ne oldugunu anlamamis.
insallah bir ara sokaga girmez, takip eden 5 yil icinde(eger hala orda olursa)

1970 turkiyesinde sokaklardaymisim gibi geldi shanghaida sokaklarda yururken.

Bir de ispotacilar.. inanilmazlar!! kesinlikle sultanahmet camii nin cevresindekiler kadar basarililar!!

sonra hic kimsenin ingilizce bilmiyor olmasi beni cok sasirtti "ben bu filmi gordum" dedim kendi kendime.

kurabiyem bu sene cince kursa basliyor:) cunku emin oldum bu potansiyel nufus bir 30 yil kadar daha ingilizceyi ogrenemiyecek!!!

CHINA!!! her sey kocaman! her yer kalabalik! bisikletler; arabalar; insanlar... hepsi birbirinin ustunde ama bir sey ilgimi cekti ki : ya hepsi mutlu yaaa:)))

yemin ediyorum bir tane gulumsemeyen insan gormedim!

Yolda araba bisklete carpiyor, ikisi de gulumseyerek bagira cagira kavga ediyor, boyle bisiy var mi ya?goruyorsun; ikisi de birbirinden igreniyor ama hala gulumsuyorlar!!!!!
soole yaradana siginip..
toobe toobeee...

dogal tas isinde calistigim donemde patronum derdi ki " aman mozaik eserlerimizi cinliler gormesin valla 20 kisilik aileler disleriyle taslari yontar ve aynisinin taklidini yapar"..

ben shanghai da bunu gordum; yasama sevinciyle valla herbisiyin taklidini yaparlar!!!

allah canimi alsin tek serbest yarim gunumde deli gibi canta aldim(bakiniz: bolum88 konu:kadinlar cantaya ve ayakabiya doymaz)

o kadar basarili taklit yapiyolar ki her seyin...

bizim belki kaybettigimiz yasama sevincimizin taklidini bile!!!!

belki mutlulugun bile...

sona biz onlardan geri aliriz yasama sevincimizi; dakikasi yarim dolar; herkes memnun alisveris oluverir :

onlarin paraya bizim o sevince ve mutluluga ihtiyacimiz oldugu icin :)))

ninhao!

No comments: