Sunday, August 10, 2008

Topragin bol olsun... Huzur icinde yatasin..


Hala inanamiyorum...

Kizlarin senin kuzundu be ya, en cok da iki kizini kuzularini birakip gitmene uzuldum..

SEVGILI DUSGEZGINI!!!!

TOPRAGIN BOL; RUHUN SAD OLSUN...

Cok fazla olum kokuyordu yazdiklarin be ; adeta azraille dans ediyordun..
Cok fazla davet ettin be dusgezgini...

neden opsundu melekler her zaman herkesin yureginden filan?? neden???
biraksandi ya Allahimin meleklerini rahat!!!

EN SONUNDA OPTU MELEKLER YUREGINDEN!!!!!

AZRAIL MELEGI OPTU ISTE SENI SONUNDA!!!

NE DIYEYIM!!!

ruhun sad olsun, topragin bol olsun sevgili dus gezgini..

Huzur vardir umuyorum koynunda simdi..

Ama en cok biricik askin Dila ozleyecek seni ... "http://ddiladdila.spaces.live.com/"

Huzur icinde yatasin e mi?


:'(

6 comments:

ABİ said...

Sevgili Gulteinen,
basin sagolsun..
uzgunum..

Goddess Artemis said...

Başınız sağolsun! >:-(

hep said...

Başın sağolsun sevgili Gulteinen.Bütün sevenlerinin başı sağolsun.Toprağı bol olsun.Bloglarına girince iyice arttı üzüntüm :(Kızlarına sabır diliyorum en çok da.

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
evinkedisi said...

Sevgili Gulteinen;

İlk önce Elektra senden bahsedince bana yazdığı yorumda, bakayım dedim...Ardından Düş GEzgini'ni, eski yadıklarına girince O'nun nazik yorumlarını gördüm. Düşgezgini'nin bloğuna girip yaşadıkları acıyı hissettim. Bu ne biçim bir durumdur?! Ne yazılsa ne çizilse boş! Bütün blog dünyasının, sevenlerinin, ailesinin başı sağolsun :(

Anonymous said...

Basin sagolsun Gulteinen. Allah geride kalanlara sabir versin. Uzuntunu paylasiyorum.