Monday, August 25, 2008

Koy hayatimi ozledim..


Icimde bir yerlerde var biliyorum!


Hafizamda taze degil; olsun... genetik kodlamamda var; vardir olmustur olmali!


Ben koyluyum ve koy hayatimi ozledim.


Sabah 5de horoz sesiyle kalkmayi; kis ise sobaya 2 odun atip bebeler ve adam uyanana kadar evi isitmayi kendim sirtimda yipranmis hirkamla isinmaya calisirken...


Titreye titreye onlarin sicacik kerpic damin altinda uyanacaklarini hayal etmeyi...


uzerine de vidalari paslanmis caydanligi koymayi, su kaynadiginda puf puf otsun diye...


ve buharin tazeligini tekrar cigerlerime cekip, tekrar sarinip hirkama disari cikmayi tavuklarin altindan yumurtalarini almak icin onlar "bidaaakkk" diye bagirirken, ve ben her aldigim yumurtada onlara tesekkur ederken...


dondugum damin altinda yine hala bebeler de adam da uyurken cizirdayan tereyaginin sesinde ve kokusunda pisen yumurtanin tadinda;

gune merhaba demeyi; zar zor yerlestirilmis kornislerden zorlanarak tutturulmus perdeleri acarak ev halkini gunun taze kokusuna davet etmeyi;
sadece "yasamak" mutlulugu ile gune baslamayi


ozledim...


kesinlikle genetik kodlamamda var yahu!!


yemin ediyorum ozledim :)


P.S.bu arada van gogh pek gitmedi bu enstanteneye ama van gogh oldugunu bilmeyen aman da ne yakismis konuya der diye dusunuyorum :p

2 comments:

GÜL BAHÇESİ said...

ohh mis gibi köy havası geldi burnuma......

GULTEINEN ENKELINI said...

valla ben de okudum yazdiktan sonra; benim de burnuma geldi ayni koku:))