Sunday, June 07, 2009

Tik! Tik! Tik!


Cam-Tik tik tik tik!!!!!
Ben- (cami acip) efendim?


Sahap- ben seyyy.. saydim da su sol kolumun altinda bir tuyum eksilmis.


Ben- once iyi aksamlar diyoruz Sahap bey; iyi aksamlar! ayrica sol kanadinizin altindaki tuy ile benim ne alakam olabilir?


Sahap- Ehm pardon bagyan, Iyi aksamlar tabe de.. hani sizin kediler bahcede bulup seyi seetmis olmasin...


Ben-Valla benim kediler hicbir kusun seyini seetmezler direk yerler yani kusu.. Bir de benim bahcede ne isi var ki sizin sol kanadinizin altindaki tuyun pardon da.. Sanirim evimin caminda ilk kez muserref oluyoruz...(?)....Haa bu arada bir sey mi diyecektiniz??

Sahap- ehm yok.. ben bir tuyumu ariyordum sanirim burada dusurmemisim.Hani kediler de eve getirmedi diyorsunuz... Neyse benim programim yogun; arkadaslar bekliyor "global isinmaya karsi kargalarin rolu konferansi"nda bir konusmam olacak.
Ben-Siz demeyi konusmaya "sen" diyerek devam etsek daha dogal olacak sanirim.
Sahap- sanirim..


Ben-Neyse; o zaman sana bol GAKlamalar; pardon konusmalar canim benim, ben de yatiyordum zaten; malum iste sen yogun, ben yogun... sen dominant ben dominant... belli ki bir program dahilinde gelmissin buraya; aa bu arada hazir gelmisken bir kahvemi icmeye beklerim.


Sahap-Nasil? yani bu bir davet mi olmali?


Ben-Evet kargacim.. biz insanlar boyle yapariz; sohbet ihtiyacimiz oldugunda veya iki cift lafimiz oldugunda birbirimize davet yapariz veya ne bileyim iki tarafin da uygun oldugunda bir yerde konusmak uzere sozlesiriz eger "cat kapi ben geldim" kadar senin anlayacagin "tik tik cama vuracak kadar" samimi degilsek; yani senin anlayacagin henuz CAN degilsek "tik tik cam!" yapmayiz biz insanlar.. gerci sen daha iyi bilirsin, yuzlerce yilda cok gorgu biriktirmissindir...


Sahap- Ehm.. sey tabii.. ohoooo.. ben senin bile dedeni taniyorum.. ehm uhm.. biz o zaman sey yapalim; birbirimizin uygun oldugu o dedigin zamanda.. bir aksam ustu kahvesi? bu arada bahcen ne guzel ama misafirlerin ne kadar kucuk... pir pir pir bir rahat vermiyorlar adama...


Ben-Benim misafirlerim kedilere ragmen bana guvenen; islanmis bulgurlari yedikleri anda benim kedileri mutlaka evde tutacagimi bilen dostlarim. Kucuktur hepsi ama yureklidir :-) Bir de bana guvenir dostlarim.


Sahap- ehm. ne guzel.. guven..(guven???).. iyi o zaman arasalim, yani ne biliym iste; tiklasalim bir kahve sart oldu artik..


Ben-oldu Sahapcim; bak yogun programin var anladim ama bir kahvemi icmeden gidersen darilirim vallahi...


Sahap-Darilirsin mi? ehu heh huh hehehe.. tabe.. mutlaka.. gelecegim bir kahveni icmeye, darilma diye yani.. bir de sigara icebilirim de mi yaninda? malum iste kahve kokusu bana sigarayi da cagristiriyor...


Ben- merak etme, hala sigara icen zavallilardanim ben de.. sordugun icin cok incesin ayrica cok tesekkur ederim sasirttin beni... ama bahcede icices tamam mi... evde cocugum var benim...


Sahap-(saatine bakarak)nasil dersen; izninle.. gitmem gerek... bu arada; iple cekiyorum sohBetimizi..


Ben-vaaayy.. blog takipcisiyiz de.. tamam sahapcim, sen bana soyle ayarlariz zamani; saglicakla kal dostca kal :-D


6 comments:

Çınar said...

Ayy ne akıllı bi şahap'mış o öyle bayıldım valla. Ne de güzel anlatmışsınız:)

Pardon;Pat diye oldu ama, Sizi Ayşegül'ün bloğundan tanıyorum...

Sevgi ile kalın...

KUBİLAY KIZILDENİZLİ said...

Gülteinen'cim,
Benim Şahap'ım nasıl da saygışı değil mi? Ama ilk kez bir "insan" hatunla konuşmasının heyecanı var üzerinde, çok sıkıştırma arkadaşımı. Rahat bırak, rahatlasın... Böylece pek keyifli olacak, seninle özgürce sohbet edecek.
Hem sen o kahveyi herhalde iki kadeh rakıdan sonra ikram edeceksindir değil mi?
Bak İstanbul'dan uçtu geldi senin yanına...

Abi said...

şahap abi... dubai, istanbul arasında, mesela, bi akşam kubilay ve gulteinen ve hatta hatta bir kaç dost daha, şööle bi'kaç kadeh rakıdan sonra birlikte diyom içsek kahveyi... fırt, fırt, fırt... vursak birbirimizin pencerelerine "tık, tık, tık." tanısak birbirimizi iyice... ve öğrensek birbirimizi... kimiz, neyiz, nasılız, iyi miyiz, hoş muyuz, hamdolsun muyuz... işte bööle yani desek...

ayşegül said...

Offf yaa olmaz böyle birşey ablacığım,gülmekten yerlere düştüm şu an:)))

Çınar ablamla,Kubilay ağabeyimde buradalar.Herkese sevgilerrr:)

GULTEINEN ENKELINI said...

Cinar Hanim merhaba; hos geldiniz bloguma...

Kuzencim; bakicas artik; duruma gore...

abi en guzelini sen sooledin yani; dubai istanbul arasi bi baktim haritaya... bi izmir diye bir yer gordum... boole artik marti sesleri mi gok kusagi mi olur korfez manzarasina anason da karissin... of ya kendi kendimi memleket hasreti yaptirdim simdi :-D

aysegulcuk; bekle bekle eylemlerimiz devam etcek; sahapcim yogunum ayagiyla ugramadi daha ama her aksam ustu 3 pirlayip duvara konup gidiyo notum var mi diye :-)

heeyyy sahaaappp!!! cok gec olmazsa bu aksam, daha olmadi yarin aksamustu kahveye gel olur mu; cami tiklama yalniz, ben bahcede olurum zaten, meraba de yeter :o)

ayşegül said...

Gülteinen Ablacığım,içimden merhaba
demek geldi..Kubilay ağabey ve aileye selam ve sevgilerr.