Friday, June 26, 2009

Şiir :-I

Dur dikkat et dusurme sakin yere
icimin anahtari bu; uyacaktir yorungeme.

Derinlerimde gezin diye verdim sana,
sakin her kapiyi acmayasin aman ha!

Koklamadan atmayacaksin degil mi adim,
dusuncesizliginde kacacaktir benim tadim.

Hicaz, raks, nihavent farketmez,
bir mirilti olmazsa buzlar cozulmez.

Dun gitti bitti; hani... icim bugunde,
gecmis hissin kalmis olsun ne olursun esigimde?

Bak isiltilar girecek gozune sasirma,
yolun sasarsa uzat elini rahatca bana.

Carpintini disarida uzakta birak,
duruluk seni cok rahatlatacak bak.

Cekinme usulca sokul bana,
tazelenen bu ruhuna sakin sasirma.

Serinletsin golgedeki bu serinlik seni,
goz yasi demeyesin bildigin icin yapraktaki sebnemi.

5 comments:

Anonymous said...

Şapka...
Ayakta hem de!
Türkçe'nin kullanımına ses uyumuna ve içerdiği anlama.
Kurşun kalemine layık.
Sevgiler.
Kubilay

Deniz said...

Sevgili Gulteinen Enkelini...

bir değil birkaç kere okudum...
şu yazdığın mırıltıya tutuldum...

Tanrı o buz çözen mırıltılardan kimseyi mahrum bırakmasın :))

Ağzına yüreğine sağlık...

sevgiler..

Anonymous said...

Ruhunun, nefes alıp verirken bedeninden ayrılıp seni başka alemlere götürdümü hiç?

Evet evet yoksa böylesi ruhumu bedenimden ayıran böylesi dokunaklı anlamlı sözcükler dökülemEzdi.!!

(Cekinme usulca sokul bana,
tazelenen bu ruhuna sakin sasirma)

Harikasınnnnn

nilly

GENÇ OSMAN said...

Ben şiirde anlamadığımı yada bir şey hissetmediğimi zannederdim. Tabii Nazım,Hasan Hüseyin,Ahmed arif ve Enver Gökçe hariç.Ama bu şiirinle inan içimi titrettin..Sanki onlar gibisin..Yazmayı hiç bırakma ne olur.Eline kalemine yüreğine sağlık...Sevgiyle kal.

Anonymous said...

:)