Monday, June 29, 2009

Bitirdim :o)




Canikomun siparisi...

Bir gun bana i phone'undan bir resim gosterip "bunu bana yapar misin?" dediginde en cok, cabama benden cok guvendigi icin sevinmistim...

Gercekten duygularimi da katarak boyamaya calistim bu yagli boyayi...

Aslinda 3 hafta once bitmisti fakat kurabiyem ve bizim hev hev Cooky'nin de karistigi bir kazaya kurban gitmis ve karman corman olmustu renkler...

Sonunda bu aksam "gercekten" bitirdim.

Kurabiyeyle de Cooky'yi birbirlerine bagladim koseye koydum, resim kuruyunca cozecegim :o)

Begenmene sevindim ayrica Canikom, kurusun; cerceveletip verecegim sana...

9 comments:

Deniz said...

ellerinize, kollarınıza sağlık... çok güzel olmuş...

jubelum said...

eline sağlık pek güzel olmuş, gün batımları biraz hüzünlü olur :-(

ABİ said...

resimdeki kuşun bir adı vardır sende muhakkak..:)))

hep said...

ABi:))))))))))))))

hep said...

Alem adam şu Abi yahu, gülmekten koptum, yorumumu yazamadım...
Canım bu iş olur, olmuş bile hatta.. Kedi de kuzular da çok şirin olmuş. Eline sağlık.

GULTEINEN ENKELINI said...

Begeniler icin tesekkur ederken; abiye "birisinin kusu" demekten ozellikle kendimi sakinir; ve onun ooole ozgur bir kus; kus iste kardesim kus, anlatamadiklarim icin kuş oldugunu "ozgur willy" hesabi ozgur isimsiz bir kuş oldugunu... beyan ederim...


saygilar....

:)))))))))))))

ABİ said...

ya sevgili Gulteinen,
Nazlı çiçek, Şahap Karga, Ayşe böcek, Ördek Cafer, Şakir...
Bunun gibi örneklerden yola çıkarak sordum vallahi...

Bu bir resim yaptıysa muhakkak oradaki kuşa da bir isim vermiştir bab'ında..

Tamam... ben ona willy dedim o zaman...

Bu meyanda,
senin beyanda
yeter tabi,
bizim aramızda.

nası kafiye...?

Moonish (moonsun) said...

Gulteinen ablacim yurgine saglik, sende ne yetenekler varmis :) Yurekten tebrik ediyorum seni :)

Anonymous said...

süper olmuş ellerine sağlık:))