Friday, June 26, 2009

Kuzusu...

7 comments:

WarhaWk - Cenk said...

Merhaba,
İadei ziyarete geldim.Gelmişken
bloğunuzu inceledim.Şiirler filan
içeriği güzelce.Benim de deneme
tarzı şiirlerim var,bakalım ne kadar devam edebilecek..

Kubilay Kızıldenizli said...

Yine güzel bir karakalem olmuş...Eline sağlık kuzen.
Çok sağlık:-)

aysegul said...

Offf yaa of..:(((
ben neden karakalem çizemiyorum ya!
Kuzucuklara bittim ama:))))

etki alanı said...

Sen ve kurabiye...
Müthişsin Gulteinen...
TüTü

Anonymous said...

Kuzusu geldi aklina birden; O da caresizdi mutlaka kendisi gibi; aglıyor muydu şimdi!!!

Çağrışım yaptı öyküye.

NİLLY

7.oda said...

çokkk güzel .. kuzusu.. :)

Kubilay Kızıldenizli said...

Bir de kuzusunun kuzusu var ki o ayrı bir hikaye.
Babam torunlarını öyle severdi.
"Kuzusunun kuzusu!"