Thursday, May 28, 2009

Sular kesik!

Nasil sicak ve vicik vicik bir gundu(beni yeni taniyanlar bu tabirleri yaklasik ekim ayina kadar bolca duyacaklar benden; hazirlayayim dedim...)

Sabah radyoda duydum "gune 42 derece sicaklikla baslayacagiz; ogle saatlerinde 47 derece olacak; fakat bugun nem artacagi icin 52 derece falan hissedebiliriz.. Goooodddd Morniiiinnnggggg Dubaiiiiiiiiiiiii"...

MERSi!!!!
very good morning to you too!!!!

Neyse klasik ise gittik klimalar can havliyle HARRRRR HARRRRR HAR HAR HAR!!! HAV HAV HAV!!!! calisiyor ofiste; bir tek ofiste dursan iyi arada disari da cikman gerekiyor; disardan iceri, icerden disari bol miktarda sicak-soguk, soguk-sicak shocklari ile mesaiyi tamamladiktan sonra ac bir insanin ruyasinda dev gibi kizarmis bir pilic gorecegi hayaline denk; eve donus yolunda ben de kendimi eve varir varmaz BUZZZZZZ gibi dusa atacagimi hayal ederek geldim.

Eve giris animi; esyalarimi arabadan nasil alip getirdigimi ve firlayip odama cikmami hayal meyal hatirliyorum...

Tek hatirladigim ben hazirlanana kadar su sogusun diye kuvetin suyunu acmam
(hani takdir edersiniz, yerin altindaki borular bu hava sicakliginda icindeki suyu yaklasik BiN dereceye getiriyor ya:-P o dokulsun biz dusa girmeden once diye acariz yazin muslugu dustan epey bir once)
Muslugu acmamla birlikte "tissssssssssssssssssssssss" sesini duymam ve beyin isimin yaklasik 586dereceye cikmasi saniyorum bana bir omur gibi gelen 3 saniye icinde oldu!

iMMMMMDAAAATTTTT! idi... sular kesilmisti!!!!

Hemen firlayip asagiya indim; bakici ablamiza sordum asagida su var mi diye kontrol etti ve var dedi.
Ikinci hareketim ACiLEN sitenin acil servis telefonunu aramak oldu; "tatli" bir filipinli kizcagiz acti telefonu(ingilizce aksanindan dolayi telefondaki insanin nereli oldugunu anlayabilecegim kadar uzun bir suredir Dubaide yasadigimi farkettim o an) :

Ben : Acil bir kayit vermek istiyorum; isten eve geldim; dus alacaktim; bir baktim ki ust katta su yok

Kiz : Bir saniye bekleyin, telefon numaranizi gordum ev lokasyonunuzu alayim lutfen bir bir bir dir dir dir...

Ben : su.. bu...

Kiz : Kaydinizi aldim; takip referansiniz su bu.. ekip size Cumartesi gunu ulasacak.Bugun butun randevulari dolu teknik ekibimizin; takdir edersiniz ki yarin da Cuma; tum ulke tatil... vir vir vir(diyorken)

Ben : SEN DALGA MI GECIYON YAAAAA??? demisim(Bunu Turkce soylemisim fark etmeden, ablamizla kurabiyem gulmekten karinlarini tutarak kendilerini yere attiklarinda fark ettim)

Kiz : Sorry????

Ben : Bakin; disarda hava 47 derece; isten geldim diyorum... dus alacaktim diyorum... colun ortasindayim diyorummmmm!!!!! daha acil ne olabilir yangin mi var demem lazim?

Kiz : Yangin hangi katta basladi?

(La havle vela kuvvet!!!)

Ben : Yok yangin mangin; bak : sana tasarruf ettirdim itfaiyeyi yollamana gerek yok; bana bir teknik ekip yolla ust kat suyumu geri versinler...

Kiz : Alt katta su var dediniz ama.

Ben : Evet alt katta var ama; mutfak lavabosunda dus almaya calistim; sigamadim nedense onun icin arayip sizden yardim istedim.

Kiz : Lavaboya sigamazsiniz tabii ki Madam.(allahim dalga mi geciyor adam mi seciyor belli degil)

pes ettim.. yalvarmalara gectim.. amirine danis dedim.. bu acil durum dedim.. telefon sapiginiz olacagim diye tehdit ettim filannn.. derkennnn...

yarim saat sonra ALT KATIN DA SUYU KESILMEZ MI????

AHAN DA!!! YEDIM SIMDI SIZI!!!!

rrriiinnggggg.....

(Ayni) Kiz - Buyrun Eemar

Ben - Niha niha niha... referans numaram su su.. alt katin da suyu kesildi.. simdi ne diyorsunuz???

Kiz - (biraz supheli) bir saniye.. tiring miring tirinim tirinim lay lay lom muzik... Kaydinizi aldim ekip en acil durumlar icin aksam sekizden sonra gelebilir sizin icin uygun mudur?

Ben - Dalga mi geciyorsun; uygundur tabi; isterlerse gece yarisi ucte gelsinler DUS ALMAK ISTIYORUUUUMMMM!!!!

Kiz - (bir kahraman edasiyla) baska yardimci olabilecegim bir durum var mi?

Ben - Thanks for nothing!

Kiz - your welcome :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ben bu yaziyi yazmaya basladigimda buyuk bir minibusle 12 kisilik bir hintli ekip geldi; disaridaki su motoruna baktilar olctuler bictiler... bir de baktilar ki bugunku sicaktan dolayi evin onundeki su kutusundaki "sicaga dayanikli su borusu" erimis... o eridigi icin de evin onundeki deponun suyu elli dereceye falan cikmis; deponun kapagini bir actilar ki buharlar cikiyor...

Dedim ki "hemen yapin neyse ney..."

simdi tangir tungur... tokur tikir... iiinnn vizzzzz.. tizzzz.... vallahi 12si birden bisiyler yapiyor...

cok yorgunum ve SICAKLADIM!!!!

ama...

bu aksam dus alabilecegim icin saniyorum su anda yer yuzundeki en sansli insan benim!!!

13 comments:

egemavisi said...

Geçmiş olsun. Umarım sorun hallolmuştur.
"Yangin hangi katta basladi?"Koptum buna. :D

ABİ said...

sihhatler olsun... dubiş'te arkadaşlık yok kardişim.. burada bööle bişi olsa ben giderim bir arkadaşa.. girerim duşa.. bitiririm işi. çekerim fişi.

Kubilay Kızıldenizli said...
This comment has been removed by the author.
ABİ said...

sen aşmışsın Kubilay kardeş. Ben tanımadığım, bilmediğim kapıyı çalmaya cesaret edemem. Mazallah, kapıyı güzel bir kadın yerine 2,10 luk bir zenci menci açar, limonlu soda da kesmez sonra...

GULTEINEN ENKELINI said...

ohooooo..... abiii.. kubiiii.. biz bir teknik arizadan bahsediyoduk; iyce hamam muhabbetine donmus burasi.. ayip oluyo amaaa...

sevgili egemavisi; kurabiyem hala guluyor yangin muhabbetine..

haa bu arada disariyi kirdilar darma duman ettiler; 2 saat sonra bir daha gitti su; sabah cagirdim tekrar geldiler tak tuk catir cutur.. gittiler; 1 saat sonra bir daha kesildi su!!! simdi tekrar aradim; namaza gitmisler; cikinca geleceklermis...

hafta sonumun canina okundu yani!!!!

bir hamam esprisi daha yapanin ben canina okuycam beyin isim 58dereceye cikti yine zira!!!

hep said...

Kese lazım mı abla:)))
İmza: Natır Hep

Anonymous said...

Valla bizim burada sular şelaleler gibi kardeş.
Hatta Mestan Hamamı'na girmeyeni dövüyorlar.
Buz gibi çağlayanlar gibi akıp durur...
Bu senin Hintliler lisanslarını amcalarından mı almışlar yahu...
Kubilay

ABİ said...

portakal yağlı maşaj isterim ben hamamdan soora.:)))

nilly'nin dünyası said...

Bu yazıya yorumunuz yanlış olmuş beyler...!!!

Sorun kızımızın ne kadar zorda kaldığı hamam sefası değil...Hele sizin sefasınız hiç değil.

Nillyy

ABİ said...

pardon hanımefendi. özür dilerim.

Kubilay Kızıldenizli said...

Ben zaten artık yorum yazmaktan vazgeçtim Nilly...
Demek öğreneceğimiz daha çok şey var...
Yazmadan önce kırk kez düşünmek gibi...
Hatta yazdıklarımı da siliyorum.
Sevgiler

ABİ said...

sular geldi mi? valla ciddiyim.:)

GULTEINEN ENKELINI said...

Hep, vallahi guldum yorumuna ve hamam tasini gelip kafanda kirdim yani!!!

Nilly, yaa erkek milleti diil mi biz tamiratla cebelles oluyoruz onlar isin muhabbetinde...muhabbet de hayal yani :-D

Kubilay lutfen bana biraktigin yorumlari silme; yazimin "yorumlar" bolumunde kopukluk olmasini istemiyorum(bir kere daha yapmistin da ondan oyle soyledim)

Abi; sular gelmedi; ekip ucuncu kez geldiginde ilk gelen ekibin rezalet bir is yaptiginin raporunu yazdi ve evi direk belediye suyuna bagladilar.. Hala durum tatsiz; cunku hidrofor falan calismadigi icin ust kattaki su ince akiyor; ama buna da sukur hani cunku bugun ogle saatlerinde 49derece oldu sicaklik.Bir ara bahceye ciceklerin resmini cekmeye cikmistim, kameranin lensi aninda buharlandi.. o kadar yani..(feysten bakarsin resimlere, hava sisli gibi cikmis:))

Neyse sonusta yine de olmeyecek kadar suyumuz var...

amma sulandi bu post haa; ben en iyisi OLD2yi yazayim resimleri cizmeti bitirdim...