Tuesday, May 26, 2009

Sivrisinegin sazindan hos bir name...



“Vulnera omnez ultima nekat” dedi benim kendi abim bir konusma arasinda gecenlerde; beynimin fermuarlarini diger her seye kapatmaya karar verdigim geceydi biraz dusunmek icin.

“Vulnera omnez ultima nekat!” ; “Hepsi yaralar; sonuncusu oldurur!” demek abi’nin de soyledigi gibi.

Bu sozun neden beni gerip de sessiz gecelerimin duvarlarina hapsettigini bilmiyorum; tek bildigim dusunmek istiyordum.

Neydi dusunduklerimi gunler icinde detaylandirmak istemedim kendime; listesini yapmadan varacagim sonuc beni ilgilendiriyordu.

Hem milyarlarca konusma yapma istegi vardi kendimle hem de col gecesi sessizligine burunmek en ufak bir ugultu bile duymadan, kusun kanadinin esintisine bile izin vermeden.

Onlarca, yuzlerce binlerce yaralanma; yaralanmalarim gecti aklimdan…
Eskisi gibi acimadi.

Onlarca yuzlerce binlerce olmelerim hucum etti aklima da duslerime de; “oldum sanmisim” dedim.
Aldigim nefese sukran duyarak gulumsedim…

Hic bu kadar engin gezinmemistim icimde.

Dusunmelerimin her ani gectikce hemen tarih olup onemsizlesiyor yeni gelen an kiymetli oluyordu bir de.

Dusunup eskittigim her dusunce suyun uzerinden islanmadan gecmem icin sekecegim birer kurtulus tasi oluyordu adeta.

Kiyiya az kalmisti...

Yaralarimin kabuklarini yolmayi unuttugumu farkettim, ne cirkin duruyorlardi; aceleyle dokundugum anda yokolduklarini gordu gonlumun goren gozu.

Isik cikti altindan; sevgi cikti; umut cikti; bahar cikti; kus civiltilariyla birlikte masmavi gok yuzu cikti...
Ve su yaziyordu gokyuzunde :

“Her kim ki benim gercek dostum,
Bilsin ki ben ona kulum...
Her kim ki bana puşt,
Bilsin ki ben daha puştum...”

8 comments:

hep said...

Ohhh! mis mis. Bahar temizliği yapmışsın blogda. Ve kesinlikle çok ferah feza olmuş eline sağlık. Hatta anahtarı veriim de, şey yani şifreyi verim de benim blogda da böyle ışıltılı bişeyler yap ya içim açıldı valla. Güle güle kullanalım hep beraber:) Senin yüreğin sevgi dolu, başka ne çıkacaktı ki be canım.
Haa, gökyüzündeki yazıyı da kim yazmışsa çok tuttum :)

Kubilay Kızıldenizli said...

Ellerine sağlık... Sadece içerik açıdan değil ama yazım tekniği açısından da aşmışsın kendini bu yazında.
Okumak beni mutlu etti.
Hadi bakalım...

ABİ said...

vışşşş aneeeyyy.. noolmuş lö buraya? şaane valla.

ve aynen "hep" gibi derim.. gökyüzünde yazan yazı müthiş...

Aurora Borealis said...

amaninnn neler neler olmus hem yuregini guzellestirmis hem blogunu cakiltasim canim bidenemmm benim sifre sende vardi diimi he hu hani diyom bi el atsan hehu :P

nilly'nin dünyası said...

Gecenin sessizliğinde ışıltısını yayarak indi yeryüzüne ;Melekler şehrinden gelen GULTEİNEN..

HOŞGELDİNNN.

Nilyy.

aysebebek said...

İçim açıldı siteni görünce....

Yazın bir harika,ne kadar içten,ne kadar açık yüreklilikle ifade etmişsin..

Tüm Melekler Şehrinin melekleri seni korusun...

Gulteinen,
Ki gerçek dostum..

Bilsin ki,
Ben de ona kulum..

Hoşgeldin,

111

GULTEINEN ENKELINI said...

@ Hep; ver tabi canimin ici, yapayim bir sekil sana da... bilirsin beni, senin sifren benim sifrem olur :-D sevgi dolu yuregimde sen de dahil o kadar dost var ki... cok zenginim, coookkk...

@kubilay; kuzen begenin beni gercekten gururlandirdi sagolasin.

@abi;cok seker yorumun yine; gokteki yaziya gelince... "aaaa" dedim ben de sasirdim ne guzel demis diye :-P

@kuzey isigim; yaparis aplam sana da bi guzellik; ben gelince bana sarma yapcan mi peki.. neee? ha biliyom konuyla alakasi yok da; iste oole bi soriym dedimdi :p

@Nilly; hosbuldum kuzencim...

@aysebebek; tesekkur ederim cakma kuzen; melekler hepimizi korusun (sen o arabayi satarsan doverim seni bu arada) ehu ehu

aysegul said...

Gültein ablacığım sayfanın
imajı harika,ondanda harrika yazın.
Kocaman Sevgilerrr...