Monday, May 04, 2009

Kucuk buyuk seyler (2)

Ve benzer bir olay bu sabah basima geldi; hem de tam bir ay arayla(hayir aliskanlik yapacak, her ay basinda boyle kucuk bir mutluluk arayacagim diye endiseliyim :-P)

Ustelik bugun; hatta dunden beri hatta belki onceki gunden ne bileyim nasil sevimsizim... nasil konusmaya, hatta dusunmeye bile usenir haldeyim....
Canim hani olur ya, mutlaka size de oluyordur "ters taraftan kalkma halleri" onun uzun versiyonu olur bende, gelenler yapisir gitmez... hani konussan olmayacak, dusunsen hic bir kap dolmayacak... oylesine gicikim!!!

Benim zeki yatagimin normal zamanda alta sakladigi iki tane kolu var, iste oyle GICIK gunlerimde benim o ruh halimi hissettigi zaman(ki hic kacirmamistir) kollarini kocaman acip sariliveriyor bana ve butun gun birakmiyor ustelik...

Ben bu sabah"birak beni, birak beni; dun de birakmadin bak isimden gucumden olacam" yalvarislarimdan sonra bir isirdim iki kolunu da gormeliydiniz!Koca yatak "agh" diye haykirirken ben de kendimi zar zor dusa attim ise gelmek icin.

Iyi ki de gelmisim :-D hem de cok cok erken bir vakitte...

Masama ulastigimda her sabah oldugu gibi otomatik olarak "hersey biraktigim gibi mi" diye goz gezdirirken yabanci bir sari zarf gordum.Tuhafti cunku bu eger bir "evrak zarfi" olsaydi A4 boyutunda olurdu ki degildi... yarim A4(A5deniyor galiba) buyuklugunde olan bu zarfi elime aldigimda baloncuklu bir zarf oldugunu hissettim ve "hiiiiiiiiiiii" dedim kendi kendime... bu bana bir surpriz olabilirdi!! aman Allahimdi!


(dedim ya bak, kucuk buyuk seyler bir seferde aliskanlik yapiyor insanda; eger bir ay once dostum bana bir surpriz hazirlamamis olsaydi belki o zarfi algilamayakti beynim ogle saatlerine kadar filan...)

Baktim zarfa; taaaa "Miami" den...Hafif bir isik yandi beynimde acikca soyleyeyim; "..mi acaba derken heyecanla zarfi actim ve icinden ozenle hazirlanmis bir kucuk paket ve bir zarf cikti

Paketi zedelememeye calisarak actim ama ayni anda kartin zarfini da actim sanirim ikisini birden nasil yaptim hatirlamiyorum ve galiba karti da okudum ayni anda; ve belki o sirada bir de sarki mi soyledim ne :-))))


Catlak kiz!!! MOONSUN!!!

Bana demis ki "Sadece sasirman ve gulumsemen dilegi ile Miami'den kucak dolusu sevgi ve selamlarimi gonderiyorum"
Kartin uzerinde "love, kaughter,harmony,gratitude,joy,serenity,peace,simplicity ve contentment" yaziyor, hepsinin de bir sembolu var...

O zarif elleriyle bana bir de gozluk kilifi kesecigi hazirlamis cicekli cicekli bir de...nasil ozenli yapilmis nasil guzel bir gorseniz...'

kesenin icinde de lavantali ayak rahatlatici toz seysi var; bu aksam sicak suda eriteyim de cinlerimi atayim diye :-D

Paketin susunu de monitorumun kosesine yapistirdim :-)



Sen cok iyi yurekli bir kiz cocugusun Moonsun; ve emin ol dunyanin taaaaaaaaaaaaa orasindan taaaaaaaaaa burasina beni hem sasirtmayi hem de gulumsetmeyi basardin!

Sana kocaman kalbin kadar kocaman mutluluklar diliyorum!!!

10 comments:

Anonymous said...

Miami diye yazdığında anladım kim sürpriz yapacak...
Kubilay

hep said...

Güzel dostluklar biriktirmişsin. Bu karşındakilerin tek başına yapabileceği bir şey değil, elbette daha çok senin becerin. Hep kendin gibi iyilerle karşılaştırsın hayat seni (kurabiyeyi de:) (Moonsunu da) Senin bu keyifsiz dönemine mutluluk kattığı için sağolsun.
Sevgiler

nilly'nin dünyası said...

kargo ile beni getirseler bu kadar sevinirmisin))))).nillyyy

Moonish (moonsun) said...

Catlak kiz Moonsun, seni gulumsetebildigi icin cok mutlu su an :)) Sana her ay supriz yapabilirim Gulteinen Ablacim :)) Demek ki amacima ulastim :)) Kocaman kocaman servgilerimi gonderiyorum sana :))

Moonish (moonsun) said...

Gulteinen ablacim, simdi adresini nasil buldugumu merak edersin diye yaziyorum (umarim kizmamissindir bana:)) Hani bana mail atmistin ya, iste ordan :))

aysegul said...

Sevgili Gülteinen abla,

Gerçek dostluklar ne güzeldir.
Ben biraz kaçık,çatlak dururum:)
Amaa kötü gün dostuyumdur.

Sevgiyle kalın,Ayşegül

ABİ said...

keyifli ve serhoş ve de neşeli bir Smyrna akşamından buradaki erkeşe saygılar, boyalar. :)
kubilay abi... sıra sende. gönder bi kangal şuna. (zarfa sığdır artık bi şekilde) bakalım senden olduğunu anlayacak mıyız?

GULTEINEN ENKELINI said...

@ kubi; senden bi ucan bi de kacan kurtuluyo heralde kuzen!
@ Nilly; delimisiiinnnnn... cildiririm sevincten:-)
@Moonsun; tkrar sagol bir tanem u made my day!!! adresimi de bilerek gondermistim sana hani birbirimizde detaylarimiz bulunsun hesabi.. canimsin...
@ Aysegul; sen de catlaksin kokunu aldim ve hatta senden de iyi dost olur.. dii mi? bildim mi?
@ abi bu yaz kesin bir mangal yapces di mi? kubi kangali zarfa nasil sigdircak merakla bekliycem bu arada :-P

ABİ said...

kubi sana mangal göndersin. yaza balkonda kangal yapalım.

aysebebek said...

Sevilmek güzel şey 1'im.
Sen de bu sevgiye layıksın ve bunu herkes anlamış.Diyecek bişicik kalmamış.

Ay şiir gibi oldu.

111