Saturday, May 30, 2009

REKLAMLAR ve tanitim


Bu bir paylasima davet yazisidir...
Lutfen bir kez dokunmadan gecmeyin...


En son kuzen Kubi'den bahsetmistim.Zaten bir cok blog dostumla dost oldu bile sanirim.Bugun "yazinin guc eksikliginden" bahseden bir post koymus ama ben simdi gidip ona "once yazdigina sen inan" diye bir yorum birakacagim...Son yillarda tanidigim kalemi cok guclu amatorler siralamasinda basta gelir, arada dergilerde yazilari da yayinlanir... (ha?ben uzman miyim? valla ben yorum yaparken kimse "hayir" demedi, demek ki uzmanim :-P).


"Kuzey Isigim" yani ablami zaten benim blogumda 2 yildir izliyordunuz...Ablacim "tembel" grubunda yeni bir blogcudur ama yazdi mi da tam kalbimden vurur beni... sanirim sizlerde de minik bir kipirti yapacaktir; sondan basa giderek son yazilarindan birini okursaniz sanirim benim biricik ablacigimin GUCU ile ilgili fikir sahibi olursunuz(o yazidaki siyah onluklu de benim haaa) :-) )


"Nilly" var bir de; karga tulumba attik onu blog dunyasina... Isinma turlarinda simdi ama ondaki dipsiz kuyudan o tatli diliyle nefis eserler cikacak biliyorum, hatta ara ara sinyallerini vermeye basladi... Haa bu arada... O da kuzenimiz :-)


Sonra bir de "Aysebebek" var, cok uzun suredir 111 rumuzu ile bana yorum birakan Anonim yorumcumuz.Aysebebek benim ortaokul yillarindan beri dostum, yazliktan arkadasim; ben onun ailesinin icinde o bizim ailede... vicik vicikiz yani :-) aglancaklara beraber aglar gulunceklere beraber guleriz.O beni sasirtti; gumburr diye girdi blog dunyasina; ben el verecektim ama sanirim "melekler" el verdi o da blog sahibi oldu.Aile icinde onun kod adi "cakma kuzen" dir.


Bir de "azcoktur" var; benim dostumun dostu; benim de dostum.O ayri bir derin kuyu... Merakla bekliyorum ondan cikacak yazilari; kova kucuk; kuyudan yavas geliyor; agir bir rahatsizligin arkasindan acti blogunu.Piril piril bir kalp o da.


Sonra "oyku" var; vallahi nereden buldum oykuyu hatirlamiyorum ama nasil seker nasil samimi, nasil bilincli bir genc arkadasimiz... o kadar olur... hep yuzumde bir gulumseme "afferim kiz sana" diyerek okuyorum yazilarini.... Bir cogumuzdan daha kuvvetli cakiyor yumrugunu yazileriyla cogu zaman.


"Aysegulcuk" gencecik cok okuyan tatli bir kizimiz.Entellektuel bir ailenin kizi oldugundan hayata 1-0 onde baslamis.Benim blog dunyasindaki en genc arkadaslarimdan birisi Aysegul ve onunla gurur duyuyorum.Nerden mi buldum? Vallahi o beni buldu bicirik...


Bir de "Osman abimiz" var, Kubinin ikinci babasidir o, bir gun kucagindaki o piril piril taslari dokecek biliyorum;


Sonra "Bir garip Amerikali" var, tesadufen buldum, ingilizce biliyorsaniz ve lutfen azicik da biliyorsaniz anlamaya calisarak okuyunuz.... cokkkk cok garip :-) bir Amerikali.....


Bir de "pigme" var yeni buldum onu; hayat hikayesine bir goz atin, inanilmaz enteresan ve buyuk bir ilgiyle izlememi sagladi yazilari...


Paylasimimdir arkadaslar; benden size ikram olsun, paylasanlarin kalbi meleklerle dolsun :-D


Kucuk not: blog dunyasinda olmayan Google ziyaretcilerine : blog ismine tiklayinca direk bloga yonleneceksiniz...


Yasasin paylasim...


Yasasin iyilik ve kosulsuz sevgi...


7 comments:

Geveze Kalem said...

İşte ben buna 'bir taşla iki kuş' derim! :)
Abi'de bir yorumunuzu okuyunca, "bu kişi acaba başka ne okunası yazılar yazar?" diye kalkıp geldim, daha okunacak bir dolu blog keşfettim.:) Şimdi biraz takılayım buralarda, sonra keşfe çıkarım.
Sevgiler...
(Ayrıca bu tanıtım meselesini çok sevdim, ilk fırsatta kopya uygulama yapacağım.;-))

nilly'nin dünyası said...

Canım teşekkür ederim.

NİLYY

öykü said...

Ne kadar sekersınız:)
Bana da yer vermıssınız yazınızda
cok tsk edıyorum
gercekten cok mutlu oldum..
Paylasım dunyadakı en guzel sey.
sevgılerımle

aysebebek said...

Şeker mi..şeker ..tatlu mu tatludur benim dostum...dadından yinmez valla billa...bazen de öyle bir dost ki çok ama çok acı söyler kıvamında..

Şekercim, ben blog okumaya senin sayende başladım..Yıllardır her sabah gazeteden önce seni okur ,okuyamazsam meraktan okuyana kadar çatlar oldum..

Senin yüreğinden kopan duygular , ve yine senin şehirde yaşayan meleklerin el verdi bana..Sakın merak etme.

111

aysegul said...

Of ya offf harrikasın Gültein abla.
Benim isimim dostluk grubunda!..
Ben bu postu nasıl kaçırmışım.
Çok teşekkür ediyor ve sizi seviyorum:))
Şimdi siz yağ falan çekiyorsun kız dersin,valla çekmiyorum benim dost
ablam.Onmilyonbin ..sevgi,dostlukla:))

Kubilay Kızıldenizli said...

Teşekkürler Gülteinen Abla. Sayende benim de gözümden kaçan blogları gördüm. Bu arada benim için yazdıklarınıza da teşekkür ederim

Aurora Borealis said...

cadisin sen ben biliyom mahsus rklam yaptinkine bol bol yazalim diimi walla tembelligi zaten kabul etmistim ama tam yazacaktimkine naapiym kaburgalar catladi :PPP(yani tembele bahane cooook)

canimsin sen bana verdigin en guzel hediye bu blog senin yureginin guzelligini yansitmaya calisiyorum nacizane yazcam ama artik daha ciddi daha cok yazcam soz

sana seviyorum cakiltasim :))