Saturday, May 09, 2009

Benim bi annem var ki...

Benim oyle bir annem var ki...

Kocaman!

Oyle bir annem var ki benim, kalbi bedeninden buyuk!

Oyle ki benim annem; annesiz buyumus, uzuntusu icinde daha da buyumus doyamamis anne olmaya bir daha bir daha... anne olmus... ama hepimize anne gibi anne olmus! 42 yasinda hala ben biricik bebegiyim onun!

Benim oyle bir annem var ki oyle annem; sakin beni uzmeyin; benim annem O! her yere yetisir.. benim annem bir kodu mu oturtur!Dover sizi benim annem beni uzerseniz haaaa!!! Ham diye yer valla!!!

Kiyamaz bana da abime de ablama da annem; tas gibidir oyle kolay da aglamaz haaaa!

Pamuk sekeridir benim annem ama gerektiginde vahsi bir aslan; birileri bebelerine dokundugunda...

Benim annem O; benim benim! biricik annem!

Benim kocaman, harika, biricik, her anlamiyla kadin, anne olmak icin yaratilmis; herkesin annesinden daha cok "KOCAMAN YUREKLI KOCAMAN ANNEM"

Benim kocaman annem; benim biricik annem; ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN bir tanem, annelerin annesi; dunyanin en guzel kadini...

Sicakligimi hisset annem binlerce kilometre uzakta da olsam; biliyorum benim bu kutlamamla beni kucagina ilk aldigin andaki kokumu duyuyorsun sanki dunmus gibi... kimbilir daha neler icinde kaynayan fokur fokur...


Annem annem annemmmmmmm... benim canim Annemmmmmm!!! bak sana bir sey anlaticam annem:


Bir zamanlar dünyaya yine yeniden bir cocuk gonderme hazirliklari yapilmaktadir.

Cocuk endiseli cok, urkuyor; Tanriya sorar:

"Tanrım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler. Fakat, ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?"

"Tüm meleklerin arasında senin için bir tanesini seçtim, O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana hergün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek. Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın."

"Peki, insanlar bana birşey söylediklerinde, dillerini bilmeden, söylediklerini nasıl anlayacağım?"

"Meleğin sana dünyada duyabileceğin en tatlı ve en güzel sözcükleri söyleyecek. Sana konuşmayı, dikkatle ve sevgi ile öğretecek."

"Peki, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"

"Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek."

"Dünyada kötüler olduğunu da duydum. Beni onlardan kim koruyacak?"

"Meleğin seni kendi hayatı pahasına da olsa koruyacak."

"Fakat, ben seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm."

"Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve hep iyi bir insan olmaya calisarak bana ulaşmanın yolunu öğretecek."

O sırada cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır.

Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar; "Şimdi gitmek üzere isem, benim Meleğimin adı ne?"

"Meleğinin adının önemi yok yavrum. Sen onu, ANNE diye çağıracaksın."

BENIM MELEGIM; BIRICIK ANNEM.

SENI COK SEVIYORUM ANNEMMMMMM....

9 comments:

Moonish (moonsun) said...

Gulteinen ablacim, senin ve annenin anneler gununu tum kalbimle kutluyorum :)) Gercekten de isimlerinin onemi yok cunki onlar "melek anne" :)

aysegul said...

Gülteinen ablamın ve Kubilay abimin
anneler gününü kutlarım:)

Ama benim annem kocaman,sizin annenizi döver:))) Sevgiyle kalın..

Kubilay Kızıldenizli said...

Çatlak kız, gözlerim doldu be! Bu senin annen var ya bu senin annen...Mercimekli köfteyi de iyi yapar, çocuklarını da...
İnsanın anne olası geliyor böyle yazılar okuyunca.

ABİ said...

Sevgili Gulteinen,
hem senin hem de Annenin anneler günü kutlu olsun.
Sağlıcakla kalın..
Bakalım Kurabiye'nin anneler gününü de görebilecek miyiz.

Anonymous said...

canim kizim

en guzel hediyeyi senden aldim hem aldim hem agladim benim icinde sen cok iyi bir annesin eminim senin kizin yazacak olsa ayni seyleri yazardi sizi cok ozledim

allaha emanet olun guzel kizim benim

annen

Aurora Borealis said...

cakiltasim benim ne guzel seyler yazmissin ama bende anneme katiliyorum eminim kurabiyeicinde sen aynisin sen mukemmel bir annesin
anneler gunun kutlu olsun benim melek annem cakiltasim

aysebebek said...

Sevgili 1'im öncelikle aldığım kart beni çok mutlu etti ve duygulandırdı.."U r also so cute and it's hard 2 find a word to define you, my bestestestestestest BUDDY",

Sen de annen gibi kocaman bir yüreğe,sevgi ve dostluk dolu bir yüreğe sahipsin ve Kurabiye böyle bir anne tarafından yetiştirildiği için son derece şanslı..O kadar güçlüsün ki..Annen sen ve sizinle gurur duyuyor ve bunu ifade ederken sözleri değil gözleri yetiyor anlatmaya..

Kubilay Abi bu arada "Kısır"ına da haksızlık etme....

Bu aralar bir reklam var çok hoşuma gidiyor...Senin anne ne iş yapıyor?

Benim dostum Gulteinen'de hem işkadını,hem aşçı,hem ressam, hem doktor,hem hastabakıcı,hem psikolog,hem tamirci,hem gözyaşı ve burun silicisi,hem ayakkabı bağlayıcısı, hem de iyi bir ANNE....

Kocaman yüreği olan bir anne..Anneler günün kutlu olsun nice güzel günlere..

111

GULTEINEN ENKELINI said...

tesekkurler dostlarim guzel ve duygu dolu yorumlariniz icin...

ve annecim; seni cok seviyorum..

7.oda said...

senin de annenin de anneler günü kutlu olsun, yüreğinizde mutlulukla geçsin zamanlarınız :)