Friday, January 18, 2008

Ne olursan ol gelme! Mevlana diilim beni germeee!!!

Bu hafta aynen bu moddaydim...
Ful konsantre calismam lazim!
Haftanin her gununu 2 gun gibi prodaktiv degerlendirmem lazim!!!

Uzerinde calistigimiz IT projesi oldukca hareketli, bir yandan bolgeye ithalat yuk trafigi dorde katladi sanki 10 gundur; tabi hareket cok olunca hata olasiligi da arttigindan ben antenler cikik gozler acik, attigim her imza oncesi 40 kere dusunmeliyim derken, sanki geceler gunduzlere karisacak gibi calisilacak bir hafta iken, bismillah haftaya pazar gunu basladik... Bir yandan da aklimin bir ucunda " Cok iyi oncelik hesabi yapmaliyim.. hata risklerini ortadan kaldirmaliyim" diye kafami kasiyip duruyorum.
Iste bahsettigim bu pazar gunu; haftanin ilk gunu olan Pazar gunu aksamustu saat 5'e dogru ofise bir talimat geldi :
"Acil bir karara gore tum yollar trafige kapali olacagindan tum is yerleri ve okullar Pazartesi gunu kapalidir"
"Nasil yani? Neden?"
"Bush gelcek!"
"E bana ne?"
"Sana ne olmas yollari kapatiyos!"
"Ama ama ama...is guc yogunluk falan?"
"Ama mama yok! git evine, televizyon seyret! Saliya kadar da sokaa cikma!"
"Ya sabirrrrrr!!!!"

Neyse efendim, piliyi pirtiyi tasi taragi dosyalari mosyalari laptoplari hoploplari topladik "bari evden bisiyler yapalim" diye hapsolduk pazartesi evlere..
Ama calismak ne mumkun?
bir tanecik server; tasiyabilir mi neredeyse 100 kiinin on line baglantisini?
coktu tabe..
biz de kos kos oturduk evde sinir olup :(

Resmen sehri bosalttilar "Bush geliyo " diye, hala inanamiyorum!





Neyse efendim, Sali sabahi kostur kostur ise gitmek icin kalktik; anaaaaa bir yagmurrr.... ama ne yagmurrrr!!!! resmen gokyuzu yirtilmis FOSSSSSS diye yere iniyor.
Tabi ulkenin alt yapisi bu hizda ve bu miktarda yagmura aliskin olmadigi icin her yeri sel su basti.. otoyollar kocaman dere oldu akti.. 5 saat icinde kentte 400 kaza oldu..




Cok zor araba kullandik.
Kaza riskini azaltmak icin sirket neredeyse yarim gun calisti.
Yagmur 3 gun hic kesilmeden surdu.
Okullar 2,5 gun tatil edildi..
Evleri su basti, benim balkon su doldu yatak odasina akti.
Baca su emdi evin icine su sizdi sip sip sip damladi.tamirci cagirdim, "yagmur kesilmeden bir sey yapamayis dedi..

Yani ozetle bu yogun haftaya "duyan geldi duyan geldi!!!"

Neyse kazasiz belasiz isleri ertelemeden mucize bir gayretle, aksamlari da evden calisarak filan haftayi atlattik.

Haftasonunu hakettik.

Ama cok yorulduk cokkk...tabiri caizse sadece bedenimiz aklimiz degil; "ruhumuz" da yoruldu :(

8 comments:

hep said...

:))Başlık çok hoştu doğrusu..Geçmiş ve güzel bir hafta sonu olsun..

gülçin said...

çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun :) oh bu haftasonu uzat ayaklarını, bi güzel kafanı dinle kurabiyenle.

sevgiler.

etki alanı said...

Ah benim arkadaşım!
Nasıl da sıkılmış.İşlerin yoğun olmasaymış,çok güzel bir boşluk olmuş aslında...Ama resimlemen çok güzel olmuş,seni daha iyi anladım.Yağmurun kötü yağması ilginç,sanki oralarda hiç yağmur yaşmazmış gibi gelirdi bana....Kendini üzme...Kolaylıklar diliyorum sana...
TüTü

mamagonekrazi said...

komik hatunsun vesselam. Yazinin basligi kopardi beni valla :) Germe kendini bu kadar, simdilerde yeni bir laf cikti buralarda, chill ile relaxin karisimi, o hesapta bende sana dyiyeyim : "Chillax!!!" :)

Anonymous said...

Komiksin kızım ne diyeyim..........

Hah!!!

Sen bence kitap yazmalısın ,bunu diyebilirim....

111

anemon said...

gülteinenciğim
vallha gerilmişsin ne diyim gerilmiyecek gibi değil anlttıkların

insallh bu haftan daha güzel gecer
germe canım kendini cok gerilip bıakınca yüz kasları gevsiyor :)))
kendine iyi bak

Unknown said...

:-))
Allah kolaylık versin.

sevgiler...

sunrise said...

Eh iste adam bereketiyle gelmis. Degil mi ama? Heh he...