Friday, January 04, 2008

Borcumuz var



Dunyanin en hizli kosan hayvani CITA dir.Onbinlerce yildir dunyada en hizli Cita kosar.Citayi Cita yapan en hizli kosan hayvan olmasidir.
Onun diger citalara hic bir borcu yok; cunku onlarca bin yil once yasamis dedeleri de dunyanin en hizli ve cevik kosan hayvanlariydi.Olani surdurduler.

Dunyanin en akrobatik hayvani maymundur.O da dedelerinin yaptigi tum hareketleri tarih boyunca eksiltmeden yapmayi basarmis, ve hala akrobaside birinci olarak kalmistir.Olani cok iyi surdurmustur.

Dunyanin en hizli yuzen baligi uskumrudur.Onbinlerce yildir deniz altinda ondan daha hizli yuzen bir balik cikmadigi gibi o, her yeni nesilde dedelerinin mirasini surdurmustur.

Onlarca bin yildir akillara zarar ari kovani ayni sistemle islemistir.
Ayni bal, her zaman evren icin arilar tarafindan uretilmistir.

Ama ben...

Benim borcum var.

Ben yeni bilgiler toplamak ve bilgilerimi sunmak zorundayim.

Karsi goruse saygi duymak zorundayim ki yeni hammadde edineyim.

Yeni hammeddemle yeni gorus ureterek evrime katkida bulunmak zorundayim.

Ben insanim ben insanogluyum, benim de ilk ve tek ozelligim gelisen evrim icinde yasiyor olmam; beni citadan da, maymundan da, uskumrudan da, aridan da farkli kilan tek ozelligim bu.

Ben! Insanoglu!

Daha az once magarada resim cizip, taslari bileyip hayvan oldurerek tuyunu derisiyle birlikte giyiyordum.

Birisi bana hayvan derisinden kurtulabilecegimi, deriyi temizleyip, killari yikayip, killardan ip yapabilecegimi soyledi.Ip yaptim.

Ona da bir digeri ipleri dokuyabilecegini anlatti.Dokudu.

Bir digeri daha yumusak dokumayi gosterdi.Ince dokudu.

Bu sirada her hangi baskasi yumusak dokumayi kesfetti, herkese anlatti. cok yumusak dokudu.

Dokunanlari birlestirenler oldu.
Iklim sartlarina gore kol diken.
Bacak korumasi yapan.
Bogazi koruyarak dokuyan..

Bugun ayni "ben" ANGORA KAZAK giyiyorum.

Insan evrimine benim borcum var.

Ama dur bi dakka yaa...

SENIN DE borcun var!!!!!!

No comments: