Monday, January 07, 2008

Bindik bir alamete gidiyoruz kiyamete...


hadi bakalim...

Uzun zamandir uzak kaldim blog dunyasindan, hastalik ustalik seyahat, sahsi konular filan...

Favori bloglarim, listemde olan ve olmayanlari gezdim.

Cok fazla sayida kirik kuruk kalple yeni yila giren sanal canlarimin sesini kokusunu duydum.

Hatta 5 tane hemen yeni yil olmadan kapanmis bloglar filan buldum, yorum yazmanin ne anlami var ki onlara...

Nooluyosunuz ya????

Alooooo???

Hadi hadi lay lay lommmmm!!!!

Bak yeni bir yil daha piril piril.. ne o " aldin umutlarimi goturdun.. dididi vididi bilmemne"...

Hadiiiii...

Bak 1-2-3 dicem hep beraber toparlancas, umut dolcas..

taam mi?

biiiiiirrrrr... ikiiiiiiiii.... uuuuuucccccc....

iste buuuuu:))))))

tatata taaammmmmmm :))))))))

(baak.. demistim ben sana inaninca her sey deyiscek diyeee:))))

:P

No comments: