Monday, September 03, 2007

XYZ valla zor


Hayata sitem etmek o kadar kolay ki..
"Ama ben.. boyle olmazdim x boyle olmasaydi, y de konunun karsisinda boyle davranmasaydi"
Sitem etmek o kadar kolay ki.
Taa ki XYZ birlesiminin aslinda bizim ozumuz, once bizim ogretilerimiz sonra tercihlerimiz oldugunu ogrenene kadar.
Demezler mi adama iddia ediyosun madem; madem X bunu dedi aksini iddia etmedin diye..
Demezler mi adama Y nin bilesimine biraz daha aseton koysaydin o camdaki lekeler gecerdi diye..
demezlerden once sen desene!
Desene XYZ bilesimini degistirmek icin sen ne yaptin?
Hic asetonu denedin mi:))))

2 comments:

YILDIZNAF said...

Bu yazi bana oyle bir cevap ki sizin araciliginizla Tanri soyluyor sanki. Bende cevremdeki xy'lerden dert yanip ama aseton olmaktan korkuma, z oluyorum bir sure ama bakiyorum ben o dilin alfabesine ait degilim bir sure sonra, cekiveriyorum kendimi ve rakam oluyorum birden. Hem de ilk rakam 1.... Sozunde ozunde bir olmayani sokmuyorum kapilarimdan iceri ama is isten gecmis oluyor cogu zaman. Sozde ve ozde bir olan da olmadigindan yasiyorum tek basima....

GULTEINEN ENKELINI said...

ossun bacim bea!!
1 olmak sifir olmaktan cok daha iyi dii mi???
heh.. huh...