Saturday, September 29, 2007

KOPE(KLER)IMIZ OLDUUUUUUU!!!!


Laa la la la la la!!!!!
yaa teknik sebeplerden dolayi resimlerini yayinlayamiyorum, nolur yarina kadar sabredeyim:)
aslinda bugun, dun aksam yasadigimiz nefis 4 yas gunu partisi(kucuk yigenimin) e ayrilmisti, ama cikolatali pastali suratlarin resmi de teknik sorunlar dolayisi ile yetisemedi ozur:)))
ama lutfen bugunu annatmak zorundayim ya!
nefis neseli eglenceli bir geceydi, bebelerin hepsi (ve hatta buyuk bebeler de) cok eylendi.
sabah icin, yani bu hafta sonu icin K9 da randevumuz vardi, Dayi ve Civcivin kurabiyeye sozleri vardi, kopeklere "Bir bakip cikacaktik".
Gidip bakacaktik.
Ama ama alip almayacagimiz kesin degildi.. ben bir haftadir kurabiyeyi oyle isliyordum: "Kizim!kopek almak buyuk sorumluluk.. Kopekler hic buyumeyen insan yavrulari gibidir; buyuk sorumluluk ister; iyice dusunelim; zaten 2 kedimiz var, yeterince sevgi verebilces mi, sona kedilerimis noolcak sevcekler mi korkcaklar mi" dididi vididi bir bir bir dir dir dir.. yani oole komik ki, kurabiyeye mi kendime mi terapi veriyom belli diil.
Neyse bugun K9 a randevulu gittik amanin ne bicim ciddiye aliyolar bu isi 7 sulalemizi sordular.
Insan rahatsiz oluyo dimi; insan yavrulari cami kapisina birakilirken yavru kopek sorumlulugunun bu kadar arastirilmasi beni dusuncelere dogruuu aliyordu kiiii..
hop dedim kendime.
buraya bir sebeple geldik.
Sonacima; bizi aldilar efendim prenslerin ve prenseslerin oldugu bolume(walla bizim yavrularimiz gibi davraniliyo hepsine) " howowowow... bowowowow.. iyyyk iykkk...." ay bir gorseniz, ziplayanlar, yalvaranlar, git burdan die dis gosterenler...
ay walla binlerce kopek (besbin kere sooledim abartma diye!!) :)))
2-3 une kucak kucak yapma izni aldik, kafesten cikarttilar.
kucak yaptik.
ama biri bize yapisti; hep oole olur ya:)
burnumun deliginin icini bile yaladi:)
Kurabiyemin kulaanin icini yaladi hop hop hoplayarak:)
dort ayaanin ustunde zip zip zipliyo yaa sevimli olcam diye..
Chocolate chip cookie gibi bisiy, al sutu, kremayi, cukulatayi; karisim yap karistigi anda o resmi al bir kopege yapistir.
aynen o yani.
neyse.
donduk dolandik. ben kopek almicam ya. sadece bakcam..
"Almerella" gibi acayip bir kontes ismi olan, ama K9dan daha cikmadan ismini hemen degistirip COOKIE(kurabiye) yaptigimiz kopegimizi aldikkkk ve veterinere dogru yollandik.
durun durun bitmedi.
asil hikaye burda basliyor..
Veterinere gittik ve asil hikaye burda basladi, biz Cookie yi seviyoruz 1 yasinda ve inanilmaz egitim almis sit diyorsun oturuyor, come diyorsun geliyor..
tanimaya calisiyoruz Cookie mizi beklerken, ulen ne akilli kopek diye; bu sirada ben kendimi siddetle tebrik ediyom yavru kopek almadim, aman o ne cisiyle ugras aglamasiyla ugras iyi yirttim diyom.
Ter icinde bir adam girdi iceri; "is toplantisina gidiyordum, otobanda bir kopek yavrusu buldum; bir TIR in altindan kacmayi basardi bunu alin naaparsaniz yapin" diyor ingiliz.
"Neyi" diyor sekreter kizlar.
"Kopek yavrusunu! arabamda..." diyor adam nefes nefese.
Acil bir durum yaratildi; bebek kopek klinige getirildi, herkes OWWWW diye baardi, nasilll sevimli bir kirma!!!ama kiz baariyo "yaa ben bunu naapcam ya naapcam ya!"
Dayi diyo ki omzumun ustunden "ya bunu da mi alsak".. vicdan gibi:) toobe toobeee..
Biri de bir bini de bir!!!!
"O kopek benim" dedim.
Bu sirada Cookie, yavruyu yalap sulap yaliyo:)
Kadin supheyle bakti bana sanki basina bi is gelcekmis gibi.
Dedim ki" bu adam hic gelmedi buraya, ben size bir 13 kilo bir de 1 kilo 2 kopekle geldim; bana 2 kart acmanizi istiyorum, 2 kopegim var benim" dedim.Kadin sasirdi OK dedi, "she is soo lucky(cok sansli)" dedi, yemin ediyorum aglayarak formlari doldurdu. Ben de "Yes her name is LUCKY dedim"
Ben evcil hayvan olsam benim evimde olmak isterdim cunku:)
Ikisinin de butun asilarini yaptirdik.
Ikisi de GIK demedi:)
Walla ne diyim..
Belki aliriz belki almayiz derken bugun cikarken, "asla yavru kopek almam" diyerek ciktigim bu eve 1 yasinda egitimli bir kopek ve 1 kilo bir puppy ile dondum.
Endise yok!
Kediler kontrol altinda; ve Pati nin en yakin arkadasi Lucky olucak galiba:)

Hepsinin ve 4 yasindaki prensesimizin dogum gunu resimlerini yarin yayinlayabilecegim insallah:)

2 comments:

Anonymous said...

IT'S REALLY RAINING KIDS AND CATS AND DOGS IN YOUR HOUSE.

Aile büyüyor ne mutlu hepinize.

-111-

gülçin said...

ne güzel yazmışsın ben bile eve bi köpek alsam mı diye düşünmeye başladım. ama yalnız yaşıyorum ve ben yokken psikopat olur diye düşündüğüm için, ne kediye ne köpeğe yanaşmıyorum, yanaşırsam dayanamam böyle seninki gibi sahnler yaşarım diye. ühü. benim için de mıncırın cookie ile lucky'i. sevgiler