Wednesday, September 12, 2007

Anormal olan mi Normal? Normal olan mi Anormal?


Hic kendinize bu soruyu sordunuz mu?
Rahmetli Aziz Nesin in dedigi gibi : "Aslinda bu ulkenin 65% i kacik"

ben bunu evrensel olarak gozlemlemek ve yorumlamak istiyorum.

ASLINDA BU DUNYANIN 85% SI KACIK.

kacik kacik...
yani keciler saliniveriyor bir andan soona.
Hani son damla var yaaa... o meshur son damla hepinizin hayatinda en az bir kere tanistigi son damla. Ayni damla diil ama adi ayni SON DAMLA!

SON DAMLAYI ASIRMIS OLAN HERKES KACIKTIR.

Ben hayatimda son damlalari bazen selale yaptim akittim hehehehuhahaha uwaahh hah!

Ben sevyom.
Ben beni seviyom; kecilerimi de sevyom.
Kacan keciler kacsin gitsin, kaccak baska yenileri de geliyo yerine ya.
Ben aksam yastigi gorur gormez uyumaya basliyom ya.
Kendimi guvende hissediyom.

Benim her zaman kaccak kecilerim var; ben onun icin kendimi guvende hissediyom:))))

Hamis: "Sen uyuma Salamon:)"

2 comments:

Anonymous said...

ben normalim walla :PPPPP

GULTEINEN ENKELINI said...

hade lennn..
ben seni biliyomm..
deliiiii!!!!
:))))