Monday, September 03, 2007

okullar basladi la la la la loommmm


Yav walla okullar basladi 2 gun oldu ama benimkinde tik yok.
Ben: Annem okul nasil eylendin mi bugun ne yaptin? Sinifin nasil? Biliyorum her yil siniflar karistiriliyormus, bu sene de karistirildi mi? Kimler var sinifinda? Neselimiydin bugun?
Kurabiye: IYI!
(ay annadim cok soru sordum:(
Ben: ortmeninin adi ne?
Kurabiye: Andrew
Ben: Andrew ne?
Kurabiye: Mr.Andrew
(hoooo)
Ben: nereli?
Kurabiye: Kafasi sari.. eskimis sari.. beyazlar var
(himmm olgun bi adam annasilan... ay catladim acaba nereli, bu sene yeni basladi okula biliyom ama)
Ben: Cocukken nerdeymis annecim? Nereliymis?
Kurabiye: Ingiltere.
Ben:Sinifiniz kac kisi bebegim bu yil?
Kurabiye: 5den fazla.galiba 20. belki de 100.
(ay annecim imdaaattt.. allahim biri beni durdursun! bir casus gibi gozluklerle okula gitmemi durdurun lutfen.masus mu yapiyo ne?)
Ben: Anecim bugun ne yaptiniz?Tanistiniz mi? arkadaslar var mi adlari ne? eylendin mi?
Kurabiye: Matematik
TAMAM...
PESSSS..
Bu sene 1 yas daha buyudu demistim.
Okulu annatcak demistim.
Yok karrdesimmmm.. Sanki Gemi yapiyolar ilk okulda.. Sanki Ilk okul diil NASA... sanki yemin ettiriyolar ilk gunnerde bisiy annatmican diye!!!
toobe toobeee..
yine beklices mecburen bi kac hafta merakla:))))

4 comments:

Anonymous said...

kurabiyenin arapca defteri nasildi ama?

GULTEINEN ENKELINI said...

yine karman corman :P

sunrise said...

Bence hic uzulmeyin. Yillar once ben de ilk oglumun aile birligi toplantisina gittigimde diger velilerin okul hakkinda ne kadar cok sey bildigini gorup kendimi cok kotu hissetmistim. Benim oglum agzindan kerpetenle laf almama ragmen hic bir sey anlatmiyordu. Durumu ogretmenle konusunca 'ama sizin oglunuz evle de ilgili burada hicbirsey konusmuyor, iki hayatini ayri tutmayi seviyor ki bu cok saglikli birsey sakin uzulmeyin, biz ne ailelerin mahrem detaylarini duyuyoruz cocuklardan bir bilseniz' demisti. Bana mantikli geldi ama ben hep fazla sikmadan bilgi almaya calistim, hala da calisiyorum. Konuyu daha cok sohbet havasina cevirin, benim tavsiyem. Karsilikli soru-cevap seklinde olunca bizimki hala gerilip kisa yanitlar verip odasina kaciyor. En iyisi merakinizi gizleyip yavas yavas konusmasini saglamak, cunku bilgi sahibi olmak hem bizim hakkimiz, hem de yabanci ulkede okuyan cocuklar icin hep bir korku konusu tabii. 'Kolay gelsin' diyorum..
sevgiler

GULTEINEN ENKELINI said...

teskkurler sunrise!
casuslugumun seklini degistirmem gerekiyor sanirim :p