Monday, September 03, 2007

Ayse Arman "37 Yil sonra"


Az once ablamla konustum evden.

Gulmekten olduk hafif gozumuz yasli:)))

On line gazete keyfi yapiyormus sabah cayini icerken, bir yazi gormus, hislenmis, benimle paylasmak istemis....

Mesai baslamadan bu sabah hurriyeti actim okumak icin. Kahvemi yudumlarken canim Ayse Arman cekti bugun, bakayim dedim ne demis.
Bi actim okudum.
Ay ne hos demis...
Hislendim ablama gonderdim.

Sona ablam mailden gondermek icin yaziyi bana bi acmis mailini ki.. aa aaa aaa???
ben ayni seyi o daha uyanmadan 2 saat once ona gonderivermisim, "ben bu filmi seyrettim" demisim basligina da.

Duygu olduk, his olduk..

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/7207385.asp?yazarid=12&gid=61&a=361854

1 comment:

YILDIZNAF said...

Ayni yaziyi ben de okumus keske bir bacim olsa demistim. Ne mutlu size bir ablaniz var. Allah ayirmasin, hircinlikla gecen cocukluk yillarinin simdi tadini cikarin. Sevgilerle...