Thursday, September 06, 2007

kuzu kuzu me meeeee


Ablasiyla bizim yazlikta tanistigimiz yil universite sinavina girdigim yildi.Ablasi benim cocukluk arkadasimin universiteden bir arkadasi idi ve biz de cok iyi anlasmistik.Saka ile kardesinin de bu yil universite sinavina girdigini soyledi ve acaba ayni tercihimiz var mi listede bakalim diye ekledi.
20kusur tercihten tek bir tercih tutuyordu, Uluslararasi iliskiler-Ist.Uni. ha ha ha gulustuk.. biirrr bakarrmisizzzz; ayni okulu kazanirrmisizzz... he he heeeee derkeeennnn..
anaa vallahi de oole oldu!
okulun ilk gunu ceketimden cekistirdi sinir bozucu sevimli ses tonuyla "Sen O sun deyil mi?" bir arkama dondum :
Ay annecim yaa!!!
neden hep ben!!!
sinir sey; kist kist git burdan!
ben diilim o..
Bu ne bebek bukle saclar beline kadar, yemyesil gozler!! bu nasil sevimli gulumseyis oole..
seni kiskanmakla mi uurascam ben 4 sene, okula mi gitcem!!!!
derrkennnn
sabah oldu erkennn..
Ilk gun ona "senin saclarin kuzuya benzio" dedim adi kuzu kaldi.
Benim kuzum.
Kuzum oldu benim 1985 den beri, kankim oldu, en iyi arkadasim oldu, acligi ve toklugu paylastigim oldu...
Ayni yurtta kaldik, universitenin son yili ayni evde kaldik, yas kis hep beraberdik.
hic uzaklasmadik mesafelere ragmen, hep birbirimizin kalbinde beyninde birbirimizi takip ettik.
Ayni kaptan yedik ayni tasdan ictik, birbirimize arkadas, kardes, anne baba olduk.
Okul bitti ikimiz de mesleklerimizde cok iyi yerlere geldik.
Ikimizin de birer yil arayla birer kizimiz oldu, kizlarimiz da birbirlerini cok sevdi.
Ben temmuz dogumluyum kizimi haziranda dogurdum, O haziran dogumlu kizini temmuz da dogurdu.
Ikimizin de hafif catlak kedilerimiz var.
ikimiz de evliligi basaramadik, kizlarimizlayiz.
Aramizda binlerce kilometre ama ikimizin de soguk nefesimiz birbirimizin ensesinde hem de her gun, saolsun teknoloci.
Seni cok seviyom kuzum...
ben seni yine ozledim:))))
meeeeee de bakiym????

8 comments:

Anonymous said...

Sunu eklemeyi unutmussun: O kuzu duygulaninca aglar... Hem de cok aglar ! Aglayinca da melerken sesi catlak catlak cikar : MeeEE eE Eee EE eee ee e

GULTEINEN ENKELINI said...

AALAMA BE KUZUUU!!
sen kasindin; seni anlatmadan Mersinek i anlatamazdim:))))

YILDIZNAF said...

Ne guzel boyle bir dostluga sahip olmak. Kiymet bilerek nice mutlu yillara demek kaliyor bizlere sadece, sevgilerimle....

Anonymous said...

ben de mee'lesem mi ne :))

GULTEINEN ENKELINI said...

Yildiznaf cigim..
haklisin, gercekten kendimi cok sansli hissediyorum...

GULTEINEN ENKELINI said...

return2 cugum, evet meele ama once kalite kontrol yapces, sen de kuzu kadar icli ve acikli meeleyebiliyon mu bakalim :P

Anonymous said...

says the majority reimburse its funds in timely manner in addition to while not fees and penalties
A number one debts charitable trust is trying the quantity of consumers turning to them with regard to enable in excess of cash advance loan bad debts in order to 2 bottle this approach. debts good cause claims round purchase the actual short-term, huge curiosity fiscal loans this holiday season. That charitable organisation says several years ago the sheer numbers of shoppers with them was basically unimportant.
kredyt bez sprawdzania w bik
kredyt bez zaświadczeń gdzie
kredyt przez internet z komornikiem
pożyczka bez bik do 50000
pożyczki prywatne

http://szybkapozyczkaonline.com.pl
http://szybkapozyczka24.info.pl
http://pozyczkanadowod24.com.pl

Anonymous said...

Itbogk [url=http://hermeskelly.finniwolf.com][b]replica hermes birkin[/b][/url] hermes parcel service http://hermeskelly.finniwolf.com Vtjlew Flukca replica hermes