Sunday, February 15, 2009

"mis" li gecmis zamani orada birakacaksin...

Benim canim ablam, daha once de bir sohpetimizde "yarina ceplerin bos girmeyeceksin" demisti, duruyor duruyor bir sey sifittiriveriyor bu catlak kadin; dusunduruyor iste...

Sohpetimiz abinin bana tavsiye ettigi bir filmden etkilenmemin bu ara zaten dusuncesi icinde oldugum hassas konulara gelmisti konularin akisinda.

Hani sohpetine doyamadiginiz insanlar vardir ya;

ablam o tanimin aciklamasidir benim icin.
cokkk sabahlarimiz vardir bizim ablamla birlikte dogurdugumuz.

Abimizi de cok ama cok severiz ama ille de ablam ve ben :-) cunku biz KIZiz.. (abime hep boyle soyleyip gicik ederdik) hehehehe...


Ablacim bana "-misli gecmis zamani geride birakacaksin" dedigi anda ben "an"da yasadigim guzelliklerin yanisira; kaybettigim yillardaki etken maddeleri anlatarak kahrimin tarifini yapiyordum.

Etkilemis, simdi etken veya etkileyecek maddelerden siyrilip sadece "simdi" yi yasamami tavsiye etti bana isigim...
Bir de ozumu; ozumdeki guzelligi hatirlatti.
Birseyler dedi yine bana catlak kuzey isigim.

Baska ne anlatmaya calisti bilmiyorum; artik gecti, bitti...

Anladiklarimin otesinde anlayamadigim her sey "-mis li gecmis zaman" oldugu icin uzerinde fazla dusunmeyeyim diyorum...

Ben bu aksamki 15dakikalik sohpetten kapasitemin izin verdigi kadarini aldigim icin mutluyum.


Not1:Resim abimin nikahindan 5 gun once; biz kizlar, yani "borulceler", abilerine siki siki sarilirken cekilmistir...

Yil: valla '86 mi deseeemmm... '87 mi?
"Hep" kulaklarin cinlasin alzeimer bulasici galiba :-)


Not2:Baglanti konusunda yazinin canini cikarttim biliyorum ama hepsi bir butundu... tik lana tik lana okunmasi gerekiyordu.. yoksa bu yazi 78 sayfa olacakti ve kimse okumaz idi....

ha gayret...

tik.tik.tik...

3 comments:

Aurora Borealis said...

ablasi soylemis... cakiltasi yazmis :)

hep said...

Dikkat et valla,bi geldi mi gitmiyo alzaymır. Pek pas verme bence. Hatırlamaya çalış, derhal belgeleri karıştır ve doğrusunu bul :)
Kuzey Işığı güzel söylüyor da, reiki-reüç filan öğrenemezsek, olmayacak gibi bu geçmişle hesaplaşma işinden vazgeçmek:)(Kendi adıma konuşayım gerçi)
Sevgiler

Kubilay Kızıldenizli said...

Onu bunu bilmem...Bilge Hakan Şen bu fotoğrafta çok komik çıkmış...
Ama aynı zamanda sevimli de..