Friday, February 13, 2009

My life...

Benim tuhaf bir halim vardir.

Hemen etkileniveririm... Bir hipnoz deneme seansi anim vardir ki sormayin gitsin :-)

Yasam boyu etki ise bende anlik etkilenmenin sonrasinda uyunan uykunun ertesinde olur.
Yani torpulenmemis bir empati damarim vardir benim, ama anliktir.Bilinc sonra gelir bende ama anlik etkilenmenin heyecani da bam baskadir.
Onu seviyorum aslinda, beni enerjik ve gundemde tutuyor.

Benim icin cok degerli bir arkadasim; abim; gecen gun msn de pat diye "My life" i seyret dedi.Ama a kadar cok istiyor ki seyretmemi; kayitli filmi, ustelik ozel ugrastigi bu filmi neredeyse bana bir sekilde gonderecek! Yurt disina! yani internette yapamasa bile gonderecegini hissediyorum!

"Bi dakka, bi dakka yaaaa" dedim, benim "Alinmis ama izlenmek icin bir sebep bekleyen filmler" rafima gittim; biliyorum cunku film var bende, alirim filmleri oyle beklerler izlemem icin bir sebep olmasini... "Var abi" dedim, slogani "Every moment counts"(her saniyenin degeri var) degil mi dedim. "Evet.. ama simdi sen nerden buldun o filmi hemencecik" dedi, anlamadi durumumu; ben "Ben deli gibi film alirim, izlemem icin bir sebep beklerim" dedim.
Ne dusundu bilmiyorum.

Sonunda, bugun nitelikli bir zaman ayirip izleyebildim guzelim filmi.
Yillardir bir film seyrederken agladigimi hatirlamiyorum.
Gozume cok fazla sayida cop batti!
Bu oyle bir parca.

Tavsiye ederim.MY LIFE!

Niyeyse konu resmi olarak 3 aylikken, keltos halimle, anneme kahkaha atan resmimi koymak geldi icimden :-)

4 comments:

Anonymous said...

Ben memnuniyetle çöpünü çıkartmaya gelirim...Ne dersin???

Sabırla bekliyorum senden gelecek cevabı..Hemen zıplarım wallahi

111

ABİ said...

teşekkür ederim söylediklerin ve filmi seyrettiğin ve beğendiğin ve ağladığın için...
insansın sende...
ve değerlisin bizler için.

GULTEINEN ENKELINI said...

111, kizim valla ne cok coplerle ugrastik di mi bu hafta...
Guzel sebeplerle cop kacsin hep gozlerimize insallah...

Abi, asil ben tesekkur ederim sana, sen de cok degerlisin hepimiz icin hem de cok.

hep said...

Fotoğraf çok güzel ya. Annenin bebeğine (sana) gülüşü sıcacık...