Tuesday, December 16, 2008

Itiraf ediyorum!



*Ben bir kediyim havlayamam...

*Siddetli taraf tutamam; daima diger tarafin aglama ani ile empati kurarim... Onun icin de takim tutamam; sadece milli maclari izlerim; onda da kalbim gup gup atar.

*Kemal Sunal'i ve butun eski filmlerini COK severim.Kemal Sunal'in bilmemkac yasindan sonra universiteyi bitirme azmine de ayrica hayranim!

*Butun cocuklar beni siddetli kullanabilir; beni harcayabilirler 2 goz yasiyla.Ustelik "Lord of the flies"(sinekler tanrisi) i daha lisedeyken ders kitabi olarak okumus olmama ragmen.

*Savrugum!!! Biraz bakarim saga sola 3 kurusum oldugunda mutlaka bir yeri olur o uc kurusun; ondandir hala dogru durust 3 kurus yapamamam... Ama verdigim anda ihtiyaci olana konu biter benim icin; orada alacak hanem calismaz; ozurluyum.Yatarim ve nefis leziz uyurum!

*Dini tartismam ama yaradana ve meleklerine inanirim.

*Bir de hissederim melekleri(yok daha siyirmadim; konusmam onlarla, yani konusurum ama onlarin cevap verdigini duymam :P)

*Evlatlarimizin emanet olduguna inanirim.Ben anneme su anda cocugum varken ne kadar cok deger veriyorsam; yarin bir gun cocugumun bebesi oldugunda bana verecegi muhtemel deger azalmasi kalbimi kirmaz.Bunun cunku bir yasamsal gercek olduguna inanirim.

*Joan Baez de dinlerim Munir Nurettin Selcuk da!Sezen'in "git" sarkisinda hala aglarim, ilk agladigimda kim icin oldugunu hatirlamasam da.
Hatta Hepsi grubunu ve Johannes brothers mi ne, kirmizi yanakli erkek cocuklari; onlari bile sevmeye calisiyorum kurabiyem buyudukce.

*Cok fena koseye sikistirirsa beni hayat mutlaka yaradan gorunmez elini uzatir bana; inanirim.

*Tavuga kist demem; ama horozu kovalayabilirim tavugu cok didiklerse... Ustelik tavuk da horoz da benim degilse bile.

*Cocuklari mutlu etme konusunda biraz ipsiz sapsizimdir.

*Masa ustu entellektuelimdir; ayni minumun bana "sen hergele entellektuelsin" dedigi gibi...Yani sade vatandasim; okudugum sey iyi yazildiysa ne olursa olsun okudugum anda etkilenirim.Mayalanmasi bir gece uyku sonrasi olur; ya tutar ya tutmaz.

*Obsesif kuralciyim! Yaptigim iste kitap ne derse onu yaparim... Meslegimde onun icin satis elemanlari beni hic sevmez; mufettisleri ve ISO 9000 i sevmeyen her bir herkes gibi.

*Elektronik esyalarin bir on bir de off dugmesini bilirim; ve satin aldigim hic bir esyanin kullanma klavuzunu okumam...Uyaniklik yapip aynisini kullanip bana "ana" ozellikleri anlatacak birini ararim.Caresiz kalirsam birine yalvaririm; okusun da manueli bana anlatsin diye.Tembelim.

*Daima "Nice insan gordum uzerinde elbisesi yok; nice elbise gordum icinde insan yok" aklimdan cikmaz.

*Gencligimde bogazim bir bogumken onu 4 boguma cikarttigim icin kendimle gurur duyarim; bir de motivasyonumun 9 boguma gitmek oldugunu bilirim.

*Bir kurban bayraminda sabah 5de kalkip babamin koyununun ipini cozmustum kacsin diye.Baska yaramaz cocuklar sitedeki baska koyunlarin iplerini cozdukleri icin kimse benden suphelenmedi babamin koyununun firari ile ilgili.

*Sevdim mi karsimdakini yasi veya cinsiyeti veya bana baglantisi ne olursa olsun "sevgi sersemi" ederim.Yapisirim birakmam karsimdakinin gozlerindeki isigi ilk ben gorurum bazen.

*Yapistigima makul bir "akil" birak dedigi anda yagla cozulen yapiskan gibi cozulur ote tarafa doner yururum.Goz yasimi kimse gormez, yurudugum ote taraf yolda gulumseyerek merhabalasirim.

*Lise 1 de bir basketbol macinda rebounda kalktigimizda kizin biri dirsegiyle benim gozumu morartmisti ve faul karsi takima verilmisti, ama havadan duserken ben de gozum aciyinca hirsla ve dirsegimle o kizin karnina vurmustum.
Ikimize de faul verilmeliydi. Hala vicdanim isiriyor icimde.

*Lise 2deki matematik ogretmenimden hala nefret ediyorum!

*Yalniz kaldigimda kendi kendime cocukluguma inmeye ve anilari beynimde canlandirmaya bayiliyorum.42 yas akli ile olaylari yorumlamak cok keyifli.

*Hala bir gun bir yazar olacagima inaniyorum.

*ve bu, bana keyif veriyor...

6 comments:

etki alanı said...

Kesin biz akrabayız...
Sahi sen nereliydin?

İyi ki 42 yaşındasın,ya 49 olsaydın.?..Hatta bir ay sonra 50 olsaydın?
:-))
Seni neden sevdiğimi daha iyi anladım ve bu kadar yakın hissetmemin sebepleri bunlarmış demek...
Erkek versiyonun da fena değilmiş...Korsanım benim!
TüTü

Anonymous said...

iste benim cakiltasim.......

ABİ said...

sen benim bayan modelim ya da ben senin adam modelinim haa.. bu arada şu "tavuk-horoz" muhabbetini özel bir yazımda kullanmak üzere izin isterim..

GULTEINEN ENKELINI said...

Tutu; ben Vanli, Izmirli, Adanali, Yunanli, Iskenderunlu, Izmirli ve Istanbulluyum :-)))

sen nerelisin?

korsan iyi olmus de mi :-p

GULTEINEN ENKELINI said...

aplaaaa..

hi hi hi..

ben de mi?
ben ben ben :-P

GULTEINEN ENKELINI said...

abi; kesmiyceksen butun tavuklar da horozlar da senin olsun :-)