Monday, December 15, 2008

"En yakinimdaki kitap oyunu"

Egemavisi'nde gordum, O da "Vladimir yazmis katilmadan edemedim" demis.
Benim de canim cekti katilayim dedim...

Oyunun kurali soyle :
+Kendinize en yakın kitabı alın.
+Sayfa 56’yı açın. 5. cümleyi bulun.
+Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın.
not:En sevdiğiniz, en moda veya en entellektüel kitabı seçmeyin, en yakınınızdakini alın.





Daha yeni Turkiye'den gelirken aldigim bazi kitaplari yanibasima ust uste dizmistim, ayaga kalkmama gerek kalmadi en yakinimdaki kitap icin. Resimleri de telefonla cektim(tembellik iste).



En ustte halihazirda okudugum(Burak Ozdemir'in yazdigi) "Tanri'nin dogum Gunu" vardi, bu kitap epeyce surundu elimde; ancak cezaliyim, bu bitmeden diger baska kitaba baslamayacagim.

Hemen 56inci sayfayi actim, 5 cumle saydim, soyle diyor:

"Customization bu cagin kacinilmaz trendi"
(bir de ilk sozcuk icin altta aciklama var; customization=kisisel kullanima uygun hale getirme)




Arka sayfasinda da soyle anlatmaya baslamis :
"Yeryuzunde isler hic iyi gitmiyordu.Dunya gergin, insanlar mutsuzdu.Artik zamani gelmisti.Tanri, imajini degistirmek icin bir reklam ajansiyla anlasti..."

Egemavisi "Resim de ekleyin renklendirin" demis, ben de katiliyorum kendisine.

Bu oyun yayildikca cok hos olacak gibi geldi bana da.

No comments: