Friday, December 19, 2008

Annem facebook'ta sayfa acmis yaaa!!!

Ah hah hahhhh!!!


Hala karnim agriyor gulmekten!


Aklima hemen biz genc kizken ablamin sirlarini benden benim sirlarimi ablamdan ogrenmeye calismasi geldi niyeyse :-) O zaman biz ise uyanmis, annemi sasirtici takdiklerle atlatiyorduk :-D


Simdi diyeceksiniz ki "Ne varmis canim, bugun bir suru 66 yasinda insan is dunyasinda hala aktif calisiyor". Ama hayir oyle degil; yani ben hatirliyorum bundan daha birkac sene once hani yurt disindayim telefon ekonomisi hesabi filan olsun diye msn ogretmeye calismistim anneme, en sonunda o mu cildirmisti ben mi hatirlamiyorum... Hala mausun okunu hayretle izlemesi aklimdadir "bu nasil oluyo yaaaaa" diyerek :-) Hayir cahil bir insan oldugundan degil, emekli ogretmen annem; ama yazik gormemislerdi bilgisayar neyin, acidim serbest biraktiydim o zaman ve eve koydugum bilgisayarin da uzerine dantel bir ortu serilmisti :-)


Aslinda son zamanlarda supheleniyordum, biz ablamla msn de muhabbet ederken o da birkac dakikaligina da olsa takiliyordu bana ama...


Facebook acmis ya!

hahahaha!!!Asmis yahu hatun!


Bir de demisler heralde bu facebook; oraya yuzunun goruncegi bir resim koyacan, onu da becermis iyi mi?



Ve hatta iki de album acmis birine "bademlerim" demis cocuklarinin resmini koymus; oburune de "badem iclerim" deyip torunlarinin resmini! Cok sevimlisin ya!

Hah hah hah hahhhh...


Anne sen bir alemsin yav!Allah sana uzun omur versin :-)


Bakalim daha ne kadar sasirtacaksin bizi...

3 comments:

Asortik Krep said...

Biz anneme kendimiz açtık :)Burcuyla .. Daha benim yok ama ona açtık..Yani öğretmen okulundan arkadaşlarını bulsun diye..
Ama annene bayıldım..Sevgi ve selamlarımı ilet lütfen :)

hep said...

Anneni kutluyorum valla. Aslında eski arkadaşlarını bulmaksa gerçek amaç, en çok da onların nesil için gerekli bu. Çünkü bizim kuşaktakileri -genelde halen iş yaşamında faal olduğumuz için- arayınca gugılda bile bulmak mümkün.

Ayrıca annen hem çok güzel hem de çok genç valla. Varsa böyle genç kalmasının bi sırrı bir yazı konusu yapsana yahu :))

Anneye sevgi ve saygılar.Size de tabi ki.

ABİ said...

dur ben de babama açayım bi tane.. bugün 78 yaşına girdi.. doğum günü hediyesi..:))