Monday, February 04, 2008

Akilli Horoz (Horoz serisi 2)



Aslinda sinirlenmemek lazim, Adam horoz iste, meslegi bu... tabii ki otecek :)

Insan her seye alisirmis.

Oyle ya, ama alismak icin karsi tarafin da yani horozun da cabalamasi gerekiyor.

Birkac gundur komsunun horozu ile ahenk icinde dans etmeye basladik.Gerci havalar biraz serinledi, horozcagizin da sesi kisildi bir garip otuyor ama, en azindan sabahin besinde degil, altiyi yirmi gece otuyor artik.
Yani benim kalktigim saat.
Adamin biyolojik saati degisti anlayacaginiz, iyi de oldu hani.Kafasina kul tablasi yemekten kurtuldu.

Durum boyleyken ben de yataktan "hirrrrrrrr" diye cikmamaya basladim...Hem artik kedilerin kulagina da fisildamiyorum"gidin su ibikli kusu yiyin" diye.
Hos bizim tembel kedilerin de bana destek verecegi yoktu ya...Onlar anca duvarin tepesine tunesin, yalansin dursun.

Canim hani ben hayvan dusmani degilim ya, hele hele horoz dusmani hic degilim... Soole edebiynen davran, canimi ye diil mi efenim...

Hem bugun kalbim sevgiyle doldu catlak sesli horoza karsi; saati kurmayi unutmusum, bu arkadas da sorumluluk sahibi bir arkadas oldugu icin yine ottu altiyi yirmi gece, ses catlak matlak ancak ise yaradi ve ben de kurabiyem de vaktinde kalkip isimize ve okulumuza gec kalmamis olduk.

Yok canim, ikiyuzluluk falan degil :)))) kendim icin bir sey istiyorsam namerdim, horozlar sagolsun..

Komsumuz onu kesip yediginde bir bosluk icine dusecegim sanirim :)))

Ben de mi horoz civcivi alsam diyorum :P

2 comments:

ABİ said...

senin kediler tembel membel ama yorum bırakmayı biliyolar..:)

hep said...

Sevgili Gulteinen,
Orda da mı erken öten horozu kesiyolar?Şu senin komşu horoz uyandırma saatini ileri almış ,sahibi niye kesiyo hala anlamadım ki?Tavuklar n'olucak hem?Kesmesin,bişeyler yap,kıyamam yazık ya:)

Bir de şu bilinçaltı temizleme kursu ne zamandı?Merak içinde bekliyorum sonucu..Ben de bilinçaltıma kaçırıyorum arada bir, o bakımdan yani:))

Sevgiler