Sunday, February 17, 2008

Donecegim.



Kapiyi acik birakmisim...

Yuregimdeki kelebekleri kacirdim...

Yakalayip donecegim...

12 comments:

Goddess Artemis said...

Kelebeklerinizi yakalayınca dönmenizi bekleyeceğim. Gidip de dönmeyenlerden olmayın lütfen! Sevgilerimle :o)

Arolium said...

atrapla daha kolay olur bence o iş, kolay gelsin..

Düşgezgini said...

Demek ki bahar geldi,dönüşünüzün tanığı olanlara sormalı nasıl döndüğünüzü.

hep said...

Nasıl yani ,kelebekler nasıl kaçar yahu deli misin?Onlar oralardadır, bir yere gitmezler.Olsa olsa kanatları yorulmuştur,biraz dinlenmek isterler..Parıltı tozları dökülmesin yeter ki.
Sahip çık kelebeklerinin kanatlarına,kanatlarındaki parıltılara.
Kelebeklerinle,renklerle ve parıltılarla dön yine tez zamanda..
sevgiler

Abi said...

bir gün yaşıyordu di mi onlar?
çok az zamanın var..
acele et..

Sem said...

Hadi bakalım. Çok merak ettirme. Bekliyoruz çünkü:)) Sevgiler

elektra said...

???? iyisin değil mi? sadece iş güç değil mi? peki, kelebekleri bekliyorum. sevgiler:))

Açalya said...

Fazla uzun sürmesin lütfen.

evrim (akira) said...

Kısa zamanda döneceğini umuyorum, herşey yolundadır inşallah??
Sevgiler..

Tabiat Ana said...

Beklerim ben sabırlıyımdır.Nede olsa boğayım. hergün gelip bakıcam.Birgün burda bulucam seni ve yüreğindeki kelebekleri.Ama sen yinede çabuk ol:)

etki alanı said...

Hiçbir şey anlamadım.Neler oluyor..
Nereye gidiliyor..Ve neyi kaçırdım..?
Umarım ciddi şeyler yoktur...
Tütü

Anonymous said...

Senin kelebekleri tanırım,biraz dinlenmek için uyku arası vermişlerdir.Hepsi oradadır hiç merak etme.Onlar kısa uyurlar zaten ....
Uzakta da olsak kalbimiz ve ruhumuz seninle işbirliği içinde... Biraz zıpla bak kıpırdandıklarını hissedeceksin..
Kurabiyeni ve seni sımsıkı sarılarak öpüyorum...
XOXOXO

111