Thursday, November 29, 2007

bir fotograf makinasi alacagim...


Yetti artik..
bir de kucuk not defteri alacagim..

Gun ici herkese normal gun ici ama benim HERKES le paylasmak istedigim oyle anlar oluyor ki.. oyle resimler, oyle anlik yasamsal yorumlar paylasmak istiyorum ki..
"Ahaaa" diyorum " bunu oyle bir yazacagim ki yorumumu; keske resmini de cekseydim" yorumumla gozlemim o anda cok net kafamda.

sona yarin oluyor.

ani da yorum da pufff gidiyor aklimdan o gun yapilacaklar ve yetisilecekler aliyor yerini.

bloguma ayiracagim bir sandvic yiyimi yerde aklimda bir sey kalmiyor:(((

Yapacagim; bir fotograf makinasi alacagim, bir de kucuk not defteri.

Not defterime ruyalarimi bile kaydedebilecegim paylasmak icin.

Makinamla paylasmak istedigim her seyin resmini cekecegim..

maalesef ruyalarim haric..

5 comments:

gülçin said...

çok iyi fikir. destekliyorum. gayya kuyusu çantamda benim, ikisi de var. hafif delimsirek bir halde öğlen yemeğimi yerken kafede not almaya başlıyorum filan. alıştılar ama :))

sevgiler

Tabiat Ana said...

gerçekten iyi fikir Gülteinen'ciğim.Çünkü gerçekten insan gün içinde hımmm bunu yazayım bak diyor sonra bilgisayarın başına geçince niyeyse ne yazacaktım diye düşünmeye başlıyor.Evet evet tuttum bunu ben bırakmam ;)

Ebru Oğuş said...

benim de kısa vadeli planımda benze bişi var, mini kaset kaydedici - ya da adı herneyse- oğlanlarla her sabah ve akşam ev okul yolunu alırken arabada beni patlayana kadar güldürecek şeyler oluyor ama ben masa başına geçesiye hepsi gidiyor kafamdan. e araba kullanırken not da alınmaz, kaydedeceğim seslerini veledikolaran!!
aklın yolu bir, bakalım hangimiz daha önce başaracak:-))

Sem said...

Bol resimli güzel yazılar bizi bekliyor desene:))

Benim de küçük bir not defterim var, Gülçin hediye etmişti, aklıma bir şey gelirse hemen yazıyorum ama fotoğraf makinem yanımda her zaman bulunmuyor ben de cep telefonumla çekmek zorunda kalıyorum:)))

Sevgielr

Unknown said...

ruyalarinin resmini cekemzsin ama resmini cizebilirsin ;)