Tuesday, November 13, 2007

Bos verme durumu..


-Acayip firtina geliyormus.. Catiyi onar dedi hatun!
-Bos veeeerrrr!!

-Gozumun onunde bir kaza oldu dun; 4 yarali vardi; ben de yardim etmeye calistim ama adamin biri arabaya sikismisti.. Ambulans da 45 dakika sonra geldi; neyse sonucta kimse olmedi...
-Bos veeerrrrrr!

-Benim veletin okulundan caardilar dun cok haylazlik yapiyormus, bu ay 8 gun kirmis okulu, nereye gittigini arastirsam mi nasil yapabilirim ki?
-Bos verrrrrr!!!!

-Yaa suramda bisiy cikti sivilce sandim once; sona toplandi ceviz gibi bisiy oldu, olurmu ki insanda boyle bisiyler, hayir doktora gitsem tavuk kicini gormus der mi bana?
-Bos veeerrrr!!!!

-xxxhanim dedi, benim bey gecende taksimde arabanin icinde baska hatunla berabermis ama heralde isle ilgili bisiydir diil mi yoktur hani bisiy... paranoya yapmayayim..
-Bos veerrrr!!!!

-ya demin cirak geldi bizim evde yangin varmis!
-Bos veer sen itfaiyemisin?

-Benim hanim sancilar icinde!
-Bos veer sen doktor musun?

-Annemin evine haciz gelmis rahmetli babamin borclarindan dolayi napsam?
-Bos veerr sen hayir kurumumusun?

-Benim velet sinifta kaldi nasil calistirsam?
-Bos veer sen ogretmenmisin?

-BEN YAPAYALNIZ KALDIM! KIMSE BENI YANINDA ISTEMIYOR ARTIK!!!!!
-BOS VEEEERRRRRR!!!!! SEN HERKESIN PSIKOLOGUMUSUN??????

2 comments:

ayci said...

amaaaannn bosveeerrr olmasi gereken seyler oluuurrr ;)

GULTEINEN ENKELINI said...

hahahahaha......