Saturday, December 01, 2007

Ruya...


Fena kafayi kirdim..
Inanilmaz ruya gormeye basladim diye boyle dusunmeye basladim.

E be kardesim kendini bi yerden duserken gor; hopla uyan.
Uctugunu gor yukseklikten kork uyan...
Ne bilim butun gece yuz denizlerdfe sabah kalk ablana anlat di mi?

Hayir hayir benimkiler oole diil bu ara ya; konulu filan; ben bir karekterim; canli hayatimda tanidiklarim da baska karekterler icabinda(canli diyom toobe toobe.. sanki uyurken olmusum gibi)..
Yani sey diyom dusunce fazlasi var galiba yasama aninda, aklimdakileri de dusumcemdemi yasiyom naapiyom yahuuuu..

Bir suredir baska dunyaya geciyom ya! abicim benimki ruya filan diil, bittiginde boole yazilar akiyo, yonetmen su, makyoz su, menejer su filan...
abartiyosam bes bin kere nooliym! :)))))))))))))))))

Sona tabi ki ilacimiz net, nete baktim ruya kimmis neymis ne diilmis!
Ya acikcasi soliym yorumlari filan diil beni ilgilendiren; sedece benim beynim ben uyurken bana neden bu kadar cok hikaye anlatiyor onun pesindeyim:))

Bisiy buldum:
Dr. B. Klein adında Amerikalı bir bilim adamı yardımcıları ile birlikte hummalı çalışmalara koyuldu. Gönüllü olarak seçtiği bazı kimseleri hipnotize ederek uyuttu. Belli bir süre sonra uyandırıp rüyalarını dinledi. Neticede, bir rüyanın yirmi saniyeyi geçmeyecek kadar kısa sürdüğünü tespit etti. İşin enteresan tarafı şuydu ki ; uyandırdığı gönüllüler üç beş saniye süren rüyalarını saatlerce anlatabiliyorlardı. Hatta bir kısmının rüyası yazılsa ortaya kalınca bir macera romanı çıkabilirdi. Dr. Klein yılmadan tecrübelerini sürdürdü. Bu iş üzerinde sarf ettiği pek çok mesai sonunda vardığı netice; en uzun rüyanın doksan saniyeyi geçirmediği idi.

yemin ediyoprum benimkilerden birbucuk saatlik uzun metrajli bir film yapilabilir, bu nasil arastirma yaa :)))))))))))))))))

Hay ben net e de carpayim!!

neyse ben nette gezmeye devam ediyorum, Ataturkumle ilgili bisiy gordum; Atam ruya gormus, tabiri yazilmis, nette malzeme olmus.. ba ba ba ba baaaaaaaaaaaaaa!

Aynen copy paste yapiyorum:

"ANNESİNİN ÖLÜMÜNÜ RÜYASINDA GÖRMESİ
Atatürk bir sabah yatağından endişe içinde kalktı.Bir rüya görmüştü ve bu rüya canını çok sıkmıştı.Atatürk bu rüyayı şöyle nakletmiştir.” Arazide dolaşıyoruz. Her taraf yemyeşil, çayır çimen. Birden bire bir sel geliyor, annemi alıp götürüyor.”

Bu rüyanın akabinde acı haber, kısa bir süre sonra yaveri Salih'in yolladığı şifreli telgraf ile gelir. Atatürk telgrafın şifreli olduğunu görünce hemen " Annem öldü değil mi " der.” "

Yapmayin ya!
ticari kaygimidir yaptiginiz bilmiyom ama bunu yapmayin..

Yoksa sizi cin carpar bak!

Ocu bocu gelir yer!

Duuunn ganga dun gangaaa!!!

bak Atamin yaverleri geliyo sizi yemeye ya!

Boooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))))))))))))))))))))))))

4 comments:

Unknown said...

ruyalarimla ben de korkarim arada bir....gecen yaz basinda annemi mutfakta yikik duvarin onunde gormustum, guya havalandirmanin orda sorun olmus duvarin o kismini acip tamir etmeye calisiyorlarmis ve mustafa amcam da yardima gelmis ama sayesinde duvar yikilmis...sonra 1-2 hafta gecti annemi aradim ;) -"Anne ya ben seni ruyamda gordum boyle boyle" annem ne dese begenirsin -" aaaa kizim hakkaten de oldu , mutfak havalandirmasinda ariza cikti demez mi!!! :))) erdim ben erdim hehehehe O yuzden seni coook iyi anliyorum ;)
Ayrica 3 hafta evvel rahmetli anneannemi babam,annem ve kiz kardesim ile arabada gordum ve beni gemi ile ugurlayip Bayrampasa ya gidecegiz dediler ve ayrildik...sonra annemi ariyorum annem diyor ki Bayrampasa da anneannemin kagitlari ile ilgili bir evrak isi varmis oraya annem gidecekmis onu gormusum ruyamda :) iste boyle!
Sevgiler
Not.Sitenize Sem in vasitasiyla goz attim ;)

şule said...

Benim ruyalarim da cogu zaman uzun metrajli film havasindadir hatta bir tanesinde, sonunda jenerik akti ve "bu filmin tum seslendirmeleri hasan papila holding tarafindan yapilmistir" yazdi. ben bu ruyayi 1993'de gormustum, ruyayi hatirlamiyorum ama seslendirmelerin kime ait oldugu hala aklımda bak :) uyanınca bir sure gulmekten kendime gelememistim. deli miyim doktorcum?

Sem said...

Çok rüya gördüğümü söyleyemem ama gördüklerimde ki yaratıcılık beni de hayrete düşürür. Bazan da rüyam gerçek olur. Uzun bir süre uçak kaçırma rüyası görmüştüm. Sonun da bir gün havaalanına gittik, uçağımızın bir gün önce kalktığını anladığımız da mahvolmuştuk.

Tatlı rüyalar olsun:)

sunrise said...

Ruyalarin boyle cok renkli ve hareketli olmasi bilincaltinin zenginligini gosterirmis. Insan beyni aslinda gun icinde gordugu ufak tefek olaylari, duyduklarini vs vs yi depolayip gece icinde onlardan buyuk senaryolar cikarabiliyormus. Tabii bu insanin ne kadar renkli bir kisilige veya yaraticiliga sahip olmasiyla da direkt igili. Yani sakin korkmayin ruyalarinizdan, onlar sizin bir parcaniz ve aslinda kendimiz hakkinda biz ipuclari vermek icin varlar(doktorla konusmalarimdan butun bunlar, yoksa ben uydurmadim yani)...