Tuesday, November 20, 2007

Annem(1) bir garip bebecik...


Benim annem o bir garip bebecik olan.
5 tas oynamayi cok seviyor, annesi de sinir oluyor5 tas oynamasina " O taslar gibi bos kalacak beynin" diye haykiriyor. (60 kusur dogumlu olanlarin otesi bilmez 5 tas oyununu)
Annem 5 tas oynuyor.
9 yasinda annem, bir gun yine bes tas oynuyor annesinden gizli, annesi; 5 yasindaki kucuk kiz kardesini almis, bir yerlere seyahate gitmis, o gun donecek seyahatten annemin annesi.
Doyasiya oynamaya calisiyor annem kendi annesi gelene kadar.
Eve gittiginde babasini fenalik gecirmis butun komsulari evde buluyor.
Annesiyle kardesinin geri donmekte oldugu tren kaza yapmis, annemin annesi olmus annem 9 yasinda.
Kardesi de komadaymis.
Annem tam anlamiyor olanlari ama "Keske 5 tas oynamasaydim!" diyor."Annemi dinlemedim allah beni cezalandirdi" diyor.
"Kotu bir seyler oldu sanirim" diyor.

2 comments:

ayci said...

benim annem agaclara tirmaniyor, sonra "beni indiriiiin!" diye bagiriyor, geri tirmanamiyor cünkü...sonra tam eve yetistim derken...birde bakiyor ki...annesi birakmis babaanesine...birakmak zorunda kaliyor...cünkü göc ediyorlar - sonradan alcaklar kizlarini yanlarina. Nerden bilsin ki annem? Beni terk ettiler diye...küsüyor dünyaya! Babaanesi...annesi oluyor...sonra...annemde tüm anneler gibi büyüyor! Anne oluyor!

Vladimir said...

Bu çok acıklı bir yazı. Yazık, küçükken ne kadar kestirmeden düşünüyoruz, bıyumuzdan büyük acıları sahipleniyoruz hemen.