Thursday, November 15, 2007

Nasil cicek gibi soluyolar yaaa..


Dun aksam saat 9 da kurabiyem asagi indi.
"Anne ben uyuyamiyorum icim cok fena sicak" dedi; ustunde durmadim.
Zira bugun ITBS sinavlarinin ucuncu gunu.
Yilda bir kez yapiliyor ITBS sinavlari ve biz simdiye kadar hissetmeden giriyorduk, simdi buyuduk stresini hissediyoruz.
Cocuklarin yasi ve sinifina gore gelebildigi seviyeyi tesbit ediyor.
Ben sinav stresi sandim.
"Hemen kos yatagina bebegim uyumaya calis, uyurken yunuslarla yuzdugunu hayal et" dedim.
Bir saat sonra da ben ciktim uyumak uzere.
Misil misil uyuyordu kuzum.
Melekler durter ya; saat gece yarisi bir bucukta bir kalktim kurabiyem cayir cayir yaniyor!!! Cikolatali kurabiyemin cikolatalari eriyecek nerdeyse!!
Hemen firladim soydum.. klasik iste soguk kompres, 2 olcu ibufen filan...
Ben gozleri faltasi gibi actim bekliyorum.
teyze de uyandi onun da gozler endise dolu.
Uyudu uyandi.. sayikladi..
Geceyi bir sekilde gecirdik, ben 9 yillik bir annenin bir pratisyen hekim kadar yuksek atese mudahale edebilecegini bildigimden, gece yarisi hastaneye goturmedim kurabiyemi.
Sabah uzman doktora goturmek istedim.
Sabah yedibucukta hastaneyi aradim doktor 11e kadar mesgul dediler; telefonu kafalarina gecirdim; BENIM COCUGUM YANIYOR BURDAAAAA diye; dokuza randevu aldim.
Ogretmenini aradim, merak etmeyin ben sinavi haftaya ayri bir odada yapip imza atarim dedi.
Is yerimi aradim; sen sunu yap sen bunu yap dir dir vir vir dididi vidividi dedim..
kurabiyemi erimis cikolatali haliyle hastaneye goturdugumde ates yine 39.5 olmustu.
Kuru bir ates.
Beklememiz lazim dedi doktor, ya virutik bir durum veyahut da bir cocuk hastaligi geliyor.
Sadece ates dusurusu verdi.
Simdi kurabiyem ates dusurucu aldiktan sonra super enerjik hatta hiperaktif oluyor, nasil oyalayacagimi bilemedim bugun.Ilk defa sablon kagidiyla tanisti onu kullanip karakalem resim yapmayi ogrendi.
5saat dolunca sungusu dusuyor.. zaten bir kasik kaldi surati..
Teyzemizin de kirk yilda bir burdaki turk hatunlarla kahvalti programi vardi, o da onu iptal etti tum yalvarmalarima ragmen.
Bir yogurt corbasi yapti teyzemiz naneli.. kurabiyem sadece onu yiyebiliyo.. baska bisiyi ici almiyo...
Hadi be kuzum bee..
Hadi benim bonibonlu kurabiyem!!
Hadi benim bilek guresinde tum oglanlari yenen aslan kizim!
At su atesi neyi.. sen de ben de ikimiz de sevmedik bu durumu..
Iyi ol hadi, iyi ol birbirimize sarilip koklaya koklaya uyuyalim rahat rahat birbirimizi!!!

15 comments:

Arolium said...

geçmiş olsun aplacım. bir an önce toparlanacaktır iyi olun..

margo said...

geçmişler olsun kurabiyeciğe..yunusları gelsin rüyalarında öpsün onu ..

gülçin said...

geçmiş olsun kurabiyecik, çıkar bu arada annenin kucağının tadını :)

sevgiler

GULTEINEN ENKELINI said...

arolium, margo, gulcincim..
ya ben bisiy diyemiyom iste koydum goz kapaklarimin arasina kurdani; oole bekliyom...
ya bu cocuk denen seyler hic bozulmasa!!
hic bozulmayanindan yapsalar :(((

hep said...

Sevgili Gulteinen,kurabiyeciğin hastalanmasına çok üzüldüm.Bilirim o duyguyu,insanın başına yıkılıyor bütün dünya onlar hastayken.Ama üzme kendini,bak iki güne kalmaz toparlayacak kurabiyecik kendini..Bir de bol bol elma yedir ona,ateşin ilaçsız en iyi tedavisi elma,biliyor muydun?Zencefil ve elma derlerdi,denedim etkisi oluyor gerçekten de,zencefil bulabilir misin orada bilmem ama elma vardır herhalde..Ateş düşürücüye mecbur kalmamak için bol elma yesin kurabiyecik.Öpüyorum O'nu.
Geçmişler olsun.

evrim (akira) said...

Çok çok geçmiş olsun sevgili Gulteinen..Ne kadar zor birşeydir kimbilir insanın evladının hastalanması:( ama güzel tarafından düşünelim dermansız hastalıklar olmaması buda...
Kurabiyeciğe ve sana kucak dolusu sevgiler

MoonSun11 said...

Insallah en kisa zamanda toparlar ve sagligina kavuru kurabiyen, cok gecmis olsun :(

civciv said...

geçmiş olsun canımya öpüyorum çikolatalı kurabiyeni

hep said...

Umarım bugün daha iyidir kurabiyecik.Merak ettim,nasıl oldu?

ayci said...

ay canim ya, bak fotografta ne kadarda canli bakiyor gözleri - hayatta hep öyle baksin insallah!

gecmis olsun...

denizanasi said...

çok çok geçmiş olsun...

GULTEINEN ENKELINI said...

tesekkur ederim sevgili arkadaslarim..
sanal ama gercek arkadasim oldugunu hissettigim arkadaslarim..
4 saatte bir suruplarla kurabiye ayaga kalkti 4.saatlerin sonunda gardi dusuyor ama surubu ictikten 15 dk sonra bir gorun, duz duvara tirmaniyor.
Hic birsey dokmedi; sanirim doktorun ilk tahmini; viral fever(virutik ates)..
yarin ata binemeyecek bebegim; turkce okuluna da gidemeyecek ancak anne kucaginin sicakligini MAXIMUM yasiyor emin olun...
Hep cigim, ELMA bir mucizeymis yaaa.. cocugu elma manyagi ettim! allahtan seviyor:))) ama su zencefil var yaaa... ay ne aci bisiymis o ya..
burda bi suru buldum sozlukten ingilizcesini bulup da ama nasil yeniyo ki o???
her yerde var..
binlerce kilo var....
ama cok ACIIII....
hehehe.. laf arasinda benim keyfim kicir, bu aksamustu bi bir saat uyudum bile ben enercimi topladim..
kafami da toplarsam bi yazi bile yazarim bugun..

Iyki varsiniz hepiniz.
Ben hepinizi cok seviyom.
Hepinizi kurabiyem de seviyo; hepinizin nick ini taniyo:)))

hep said...

Sevgili gulteinen,sevindim panik durumunun geçmiş olmasına.Tekrar geçmiş olsun.Zencefili kök tarçın,ıhlamur,bi kaç parça elma,hatta papatya ile birlikte çay gibi demleyip içirebilirsin:)o zaman acılığı kalmaz.
sevgiler

GULTEINEN ENKELINI said...

Hep..
bi tanesin...
nasil da her animizi takip ettin ya.
saol zencefil tarifi icin de.. hasta olmayi beklemeden deniycem..

Tabiat Ana said...

geçmiş olsun kurabiyeye öpüyorum gözlerinden