Saturday, October 25, 2008

Yazcam bana ne!!!


Yazicam vallahi oyle kendi halimde kendimle konusur gibi blogumu...


Icimde bir yazar olma arzusunu coktan asmis ama yine de yazarak bir suru canla birseyler paylasabilecegimi bilerek...Yine yazacagim...


Gazetelere de yazdim; bakalim kimden ses gelecek :)


Yahu blogumda yazdigim da birsey olsa; "sunu yaptim bunu yaptim, ordan aldim buraya goturdum, sundan duygulandim buna kustum, duygum bitti, ay bitmedi heyecan yaptim" filan...


Takip ettigim bloglarin duyarliligi da "yahu yapmayin biz BIr iz bolmeyin bolunmeyin" tadinda.

Hepsi arkadasim, kimi kisisel de yazistigim ancak hepsi birbirinden degerli canlar!


Kapatildim, kapatildik vallahi, mahkeme tadinda hayatimda ilk defa kapatildim ve ben bunu cok fazla KISISEL ALIYORUM!!!!


Beni ve arkadaslarimla paylasimimi gorunmez bir el geldi ve biz birer bocekmisiz gibi ezdi!!!


Kurabiyeme bahsetmedim bu konudan; yunuslar hakkinda yazdigi blogunun kapatildigini ogrenseydi sanirim "hayati" anlamaya calismakta oldukca endiseleri olurdu.


Bu sorunun bir an once cozumlenecegini hayal etmek istiyorum...


bunun bir "yanlis anlasilma" veyahut "dusunulmeden alinmkis bir karar" olduguna inanmak istiyorum...

3 comments:

ABİ said...

morali düşürmeyin.. çözeriz.. çözücez.. çözmeliyiz..

sunrise said...

"BEN DE BURADAYIM" demek istedim. Sonuna kadar savasi destekliyorum. Kimse savas oldugunu soylemesin bunun, sessiz kalmak cozmeyecek birseyi cunku...

Anonymous said...

yazin walla siz yazmayinca gunum eksik kaliyor yazilarinizi okumayinca bi is yapmayi unutmusum gibi oluyor