Wednesday, October 29, 2008

Ne diyo bu ya?

Yorumsuz sadece tek bir sey soyleyebildim : ooo haaaa!!!!

"ÜZMEZ: Efendim tekrar ediyorum. Ben sağırım ama siz benden de sağırsınız. Ben diyorum ki bizim inançlarımıza göre akılbali olan regl olan bir kız artık reşittir. İnancımıza göre böyledir. Biz Türkiye Cumhuriyeti'ndeyiz. Eğer demokrasiyse bu benim inanmadığım demokrasiyse demokrasi bu değil. Bu birtakım azınlığın çoğunluğa tahakkümü oluyor. Olamaz bu

SPİKER: Olamayan nedir efendim

ÜZMEZ: Olamaz dediğim şudur. Azınlık çoğunluğa tahakküm edemez zaten dremokrasinin en büyük tenkitlerinden birisidir bu. Demokrasi çoğunluğun diktatöryasıdır derler. Biz de tam tersi oluyor.

SPİKER:14 yaşındaki bir kız çocuğunun evlenmesine hukukumuz izin vermiyor.

ÜZMEZ: Evet biz de ona riayet ediyoruz

SPİKER: Siz 76 yaşındasınız ve 14 yaşındaki bir kız çocuğuyla evlenmek istiyorsunuz bu sizce doğru mudur?

ÜZMEZ: Ben inançlarıma göre konuşurum. Ben inancıma bakarım. Bana göre bir tek hakikat vardır Allah'ın kitabı, resullahın sünneti... Gerisi fasa fiso yalan ayaklarımın altında."






2 comments:

ABİ said...

Lânet abi, Lânet..
diyebileceğim başka bi'şey yok benimde Goddess artemis gibi..

etki alanı said...

Yarısını dinleyebildiğim bu röportajı,üzülerek izledim.Ağlayarak kapattım...
Maalesef bu sadece bir tanesi,ortaya çıkarılan...Ve destekleyip alkışlayanların sayısı hiç te azımsanmayacak sayıda...
Eğitim şart!
Ama doğru eğitim...Yoksa ortalık sapıklardan geçilmeyecek...
Çocuklarımızı çok yakın takip etmeliyiz(farkettirmeden,sıkmadan),Yoksa düşünce hırsızlarından tut ta,sapıklara kadar izini belli etmeyen sinsilerle dolu etrafımız...Ben de lanetliyorum!
TüTü