Friday, May 11, 2007

hic gelmeyene


sandigim farkli formlarda ciktin karsima..

once kokladigim sarildigimbeslendigim memeydin.. O sun sandim.

alakaniz bile yoktu :(

sona ilk bakistigim bir cift goz.. O sun sandim.

sona ah napsam bir cift olsam bununla dedigim..oldun, geldin sandim.

sona gercekten legal bir cift oldugum bir baskasi..kesin bu O sandim.

ASLA AMA ASLA DEGILDIN...

sona karnimda tasidigim kucagima aldigim, kokladigim besledigim korudugum..(en yakin olan sendin bu arada; hala da en yakinim bir tanemsin..). sandim ama diildi. bu yeni olan bambaska ulvi O baska bir O idi.. hala da oyle bu yeni O.. sevdicegim...

buyudum.

besledigimi buyuttum.

ama neden hala yoksun? ole anlasmamistik ki yukarda.. bir gun mutlaka asagida bulusacagimiza yemin etmistik birbirimize.. soz demistik; hangi formda olursak olalim; bir gun demistik.. hangi yasta olursa olsun demistik.hangi sekilde olursak olalim demistik.

Neden gelmedin? Geldin de ben mi gormedim?

gormemi mi istemedin?

Oyunun parcasi mi bu? ama seninle anlasmistik be bebegim oyun olmasin demistik.. tiyolarimiz vardi, birbirimizi anlayacaktik.

Gelmedin mi?

Geldin ve beni mi izliyorsun?

Geldin ve beni mi siniyorsun?

Geldin ve andimdan yeminimden emin mi olmak istiyorsun?

Hic mi gelmedin?

..................

..................

Nolur gorun veya gel artik, cok yoruldum...

Gelmedinse bari neden gelmedin onu soole:(((((((


No comments: