Thursday, May 24, 2007

Ablam 2


Sona hatirladigim 5 yasim.. ablama devamli fizik tedavi yapilmasi gerekiyor, annem babam yoruluyor, isi oyuna vurup devam etmek istiyorlar. Ben devraliyorum, ablamla kuvette hala annemin bana sooledikleri hareketleri ablama oynayarak yaptiriyorum..

Ama ben de oynuyorum bu sirada; su sicratmalarin haddi hesabi yok :)

Goz yumuyorlar...

Huzunle dolu..

Bir gun; ve soona bi suru gun;


Ablam annem babam yokoluyor..

Ablami kucakta getiriyorlar alcilar icinde..

Bekliyoruz alcilar ciktiinda bir mucize olmasini;

olmuyor....



Ablam annem babam annem tekrar yokluyor; ablami getiriyorlar sargilar, korseler, celik cihazlar icinde... bana da bez bir bebek onlari cok ozledim diye..

sargilar korseler aciliyor..

iiih ighhhhh!!!

yok yok yok yok!!!! yine olmamisss!!


Annneeemmmmmm... babammmmmmmmm......

ABLAMI YENIDEN YAPMAYA CALISIYORRRLARRRRRR :((((((((((((((((((((((

yeniden yapmaya calisiyorlar ablami...

No comments: