Friday, May 25, 2007

Ablam 3


Sona okula gidiyoruz tabi her ne sart altinda olursa olsun.
Ben ilkokul birinci siniftayim, abim yine hayatimizin sonraki bir cok doneminde oldugu gibi almis basini okula gidiyor, belki de soylene soylene...Arkasina bile bakmiyor.
Ben ablamin yanindayim, ayagindaki ortopedik botlar yavaslatiyor onu dimdik tutmaya calisiyor ayaklari yururken.Biktim demiyor, sabirla bekliyorum.
Yavas yavas, kaldira kaldira yurumeye, ve yururken ayaklarina degil cevresine bakmaya calisiyor...
7yasindayim.
ablam 9 yasinda.
Annem bizden cok once gitmis is yerine; ilk okul ogretmeni, koy okulunda gorevli..
Babam da iste.. banka muduru; memurlarindan once acar bankayi:)
Ben daha okumayi tam sokmedim, bekliyorum dilimde okumanin kendini sokmesini :)
Yururken okula dogru, yine cokuyor kabus.. SAKAT SAKSAGAAANNN SAKAT SAKSAGANNNN..
yine yaaa.. yine yine yine!!!!!!!!!!!!
ablamin cevresinde bir halka kurmaya calisiyor mahalleli cocuklar ablamla eylenmek icin... gozume birini kestiriyorum : AHA!! BIZIM AHMET!!! UST KATTA OTURAN BENDEN 3-5 YAS BUYUK OLAN AHMET!!!
Bizim Ahmet yaaaa... gozumu kapatip pata kute giriyorum Ahmete...
Komsuyuz be hepsini birak komsuyuz "hadi oynayalim" dediini ne cabuk unuttun...
Ben 7 yasindayim.
Ahmet 12 filan..
Okula gidiyorduk, ayni okula.
En son beni taksi soforleri aliyorlar Ahmetin ustunden ben hala havayi dovuyorum; Ahmetin iki gozu birden morariyor.
Aksam annesi bizim eve sikayete geldigi icin biliyorum Ahmetin durumunu.
Ahmetin iki gozu birden morarmis nedense.
Annem bana kizmiyor....
.....................

No comments: