Tuesday, May 08, 2007

hala inanmiycam.. inandiramazsiniz..


Bir hikaye duymustum bundan 5 yil once...


Inanmamistim; inanasim gelmemisti..


Anne-cocuk ve materyalist iliskileri hakkinda; aslolanin CAN kendi canin oldugu hakkinda.

Bu konuda inanabilecegim tek sey ucaklarda yapilan anonslardir " sevdiklerinize yardim etmek istiyorsaniz once kendinize yardim etmeniz gerekir" derler PIT yukardan hava maskesi iner; sefkat dolu bir anne ful makyaj, hic paniklemeden kendi maskesini takar sona doner, hopidik gupidik hala oynamakta olan cocuguna maskesini takar..


Bu senaryoyu da gerceklesmesi olasi oldugu bir durumda paniksiz yansitilmis olmasi dolayisi ile kabullenemem inanamam ama daha cok.. gercekten KULLUM YALAN olduguna emin oldugum, inanmadigim inanmak istemedigim,duydugum bir oykuyu anlatacagim.


Ilk duydugum zaman ki 4 yillik anneligim buyudu olgunlasti; ve 9 yillik bir annecik oldum hala ama hala ALCAKLAR diyorum boyle bir hikaye uydurdugunuz icin:


O yillar... ikinci dunya savasi donemleri. Yahudilere iskencenin bini bir para.

Toplama kaplarinda inanilmaz toplu olumler yasaniyor.

Naziler kudurdukca kudurmus.

Diger detaylar onemli degil, bir de sosyolojik, psikolojik, PSIKOPATIK bir test yapiyorlar...


Tasinabilecek bebeleri olan anneleri dehset isitilmis metallerin ustunde ayakta tutuyorlar bebeleri kucakta.


Metal dondukce donuyor.


Isindikca isiniyor.


Donuyor.


Isiniyor.


Kizil kirmizi oluyor.


Anneler basliyor kucaklarinda bebeler; ciglik atmaya. Kimi zipliyor, kimi bebeyi de dusurup bayiliyor.


Kayda gore daha SUURLU olanlar, HAYATTAN KOPMAYANLAR, bebeleri ayaklarinin altina aliyor ve yanma surelerini biraz daha uzatiyor.


ALLAH CEZANIZI VERSIN!!!!


Ben ne edeyim oyle yanmamayi...


Ben ne edeyim bebem gitmis cayir cayir, onun ustunde tutundugum hayati..


Ne edeyim bebemsiz suuru, kopmadigim hayati...

Kokum, topraga baglantim gitmis; daldan mi kok salacam..

..............ben ne edeyim...

..............bensiz; benim canimsiz hayati....


Yazamam boyle bir seyi yaptiktan sonra da boyle bir siiri YAZILDIGINA DA INANAMAM :



Baby please forgive me

Baby please forgive me

I’m a stupid little bitch

Baby please forgive me

I’ve acted like a witch


Baby please forgive me

I’m sorry

I hurt you

Baby please forgive me

I don’t know what to do


Baby please forgive me

I’m sorry for what I’ve done

Baby please forgive me

In my heart you’re the one

Baby please forgive me


You’re the one in my heart

Baby please forgive me

Can we make a new start

Baby please forgive me

I’m sorry for what I put you through

Baby please forgive me


Can we make this new

Baby please forgive me

Tell me what to do

Baby please forgive me

I’d do anything for you

Mandi Ducroq


!!!!!!!!!!!!!!!!!INANAMAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Unknown said...

merhaba, yazılarınız çok hoş, tebrik ederim. Bu yazdıklarınızı ise ben ilk kez duydum, bu gerçekse eğer nasıl bir aile bağı, nasıl bir annelik anlamış değilim. Bir annenin kendi yaşam süresini uzatmak için yavrusunu yakması akıl alacak gibi değil, bunu hayvanlar dahi yapmaz bırakın insanı. Gerçekse, dehşet içindeyim...Ben yine de inanmak istemiyorum sizin gibi...