Tuesday, May 20, 2008

sessiz...



Bugunlerde durgun bir su gibiyim...

Bir bardak su degil... Ucu bucagi gorunmeyen engin ve dingin bir kocaman su!

Kafam herhangi bir dert ile mesgul falan da degil sukurler olsun ama iste ne bileyim tuhaf bir sakinlik coktu uzerime.

Sanki hareketlerimde bile bir agirlasma ve sukunet var.

Agir cekim yasamak ister gibiyim her seyi...

Konusandan cok dinleyen, yazandan cok okuyan olmak istiyor icim.

Kurabiye yattiktan sonra ses yapsin diye actigimiz televizyonu da kapatiyorum.Muzik bile calmiyorum.

Okudugum kitabi soyle kucagima yuzustu yatirip icindeki yazilara "sssstttttt!" deyip gulumseyerek sessizligi dinliyorum.

Cok keyif aliyorum sessizligin sesinden bugunlerde.

Elektrikli aletlerin hemen hepsi, miknatisin iki arti ucunun birbirine yaklastigindaki gibi itiyor beni.

Isyerine gitmesem; sanki bilgisayarin "power" tusuna basmak bile gelmiyor icimden.

Mutsuz filan da degilim hani.

Durgun,sessiz,sakin.. batan gunesin altinda kizila donusen su gibiyim...

5 comments:

Düşgezgini said...

O yer daha bir gürültülüdür diğerlerinden ama bilmek istemezsin adına huzur dersin.Her şey kapanır da içini kapatamazsın,özlersin çimlere yalınayak bastığın sabahları ve döner bakarsın yalnızsın.
Melekler öpsün yüreğinden

banadair_berrin said...

ne guzel, en guzel yerdesınız yanı :)

Sem said...

Bazan da 'su gibi' akmak gerekir, insana iyigelir. Keyfini çıkar ama çok da uzun sürmesin, alışkanlık yapmasın, bizde de yazılarına özlem yapmasın:)) sevgiler

GULTEINEN ENKELINI said...

sevgili dusgezgini,
yazdiklarim ile ilgili anlama sorunu olmus aramizda sanirsam... aman kimse yalniz hissetmesin kendini, yalnizligi tasimak zordur.. aman aman.. evlerden uzak:)))

sevgili berrin; vallahi nasil guzel bir yermis sessiz; sakin... ama kalmayacagim cok, koltuk ayirttim burda yanliz, arada gelip oturacam koltugumda...

sem beni bilirsin selaleler icinde akarim aslinda, hani bu ruh hali yorgunluk da degil ne bileyim; guzel mi guzel az daha keyif sureyim birak:)))

beni izlemeye devam edinnn..
az soonaaaaaaa:))))))))))))

etki alanı said...

Aynı meridyendeyiz....

Ara sıra düz olmak lazım...
Çizgisiz dosya kağıdı gibi...
TüTü gibi..