Tuesday, May 27, 2008

Ablam geldiiiii :)) Ama gidiyo bile :'(

Yurt disinda yasayanlar bilirler.Gunler bazen o kadar hasretle gecer ki; hep birilerinin gelis oburlerinin gidis tarihlerine capa atarak gecirirsin gunleri.
Biz de ozlemle ablamin gelisini bekliyorduk, bir hafta kalacakti ama olsundu.. Geliyordu ve ona sarilip biraz aile biraz memleket koklayacaktik ya...
Doldurdu bavulunu yufkalarla zeytinlerle mantilarda geldi ablacim benim gecen hafta ama zaman ruzgar gibi gecti...
Sarildik koklastik, sabahlara kadar oturduk laf lafi acti doyamadik sohpete, fitidi fitidi gezdik; ama bir hafta dedigin nedir ki?
Gecti, uctu gitti.
Yarin gidiyor:'(

Iyi yolculuklar ablacim, gule gule git e mi..
Hem surda yaz tatiline ne kadar kaldi, biz de gelicez ya, simdi o tarihe atacagiz capayi ve baslayacagiz yine ozlemle beklemeye...

6 comments:

Açalya said...

Cok kisa oluyor evet bu ziyaretler...1 ay 3 ay bile yetmiyoe yurtdisinda. Ama bak yaza ne kaldi ki?!

hep said...

Hem gözünaydın, hem tez zamanda kavuşun sağlıkla.
Sevgiler

GULTEINEN ENKELINI said...

Acalyacim, sorma.. az once alandan geldik; icimde bir huzun... evde bir sessizlik.. zor beeee!!!!!

hepcigim; saol arkadasim.huzun oldu azcik ayrilinca; geccek biliyorum.. simdi iple haziranin son haftasini cekiyoruz...

Düşgezgini said...

Çocukluktan beri bilinen komşular ve hatta A beyamca,B hanımteyze lerin kurabiyeye bakıp bu kadardan bilirim sözleri,zakkumların süslediği yollar ve Sisam adasının görüntüsü ile gün batımı...
Sabahı bulan sohbetler,Az kaldı.

Nane Şekeri said...

Sizin neler hissettiginizi inanin cok iyi biliyorum.Allah kavustursun.
Sevgiler
Pinar

Anonymous said...

Blogunu 2 dakika once buldum
oyle dolanirken fotograflarda Didem ablayi gordum sanirsam
du ben biraz daha arastiricam siteyi :)