Sunday, April 27, 2008

Sensin sisko !


Bizim ofisin arkasina kucuk bir bina yapilmisdi; oraya bizim bunyeden idari hizmet alan fakat ticari olarak bizden bagimsiz bir kardes sirketimiz var, o sirketin elemani yerlestirildi.Kendileriyle bina girisimiz farkli oldugu icin, oradaki bir Turk arkadas haricinde pek gorusmemiz olmaz.
Bu sirketin ticari muduru "Chin". Bilim bakalim nereli:))

Sabah sirkette otoparkin oradaydim, bu chinli arkadasla karsilastim; merhaba, gunaydin, nasilsin hos bes derken "sen baya kilo aldin son zamanlarda degil mi?" diyivermez mi?

Ben : Ehu keh kuh, evet sanirim gecen seneye gore birkac kilo fazlam var..
(icimden : ne var kilo aldiysam, sen de cucesin! boyun ancak omzuma geliyor)

Chin: Yok yok, birkac kilo degil, baya kilo aldin

Ben : yok canim
(sinir katsayim yukselerek icimden : yok deve! sana ne yafu ne aldiysam aldim, sana ne gozune mi batti! bohhu bohuuu! hem senin bize cips diye kizartilmis cekirge ikram ettigin gunleri unutmadik; "bu ne cipsi" diye sormasak kakaliyodun bize cekirgeleri! booyykkk iyrenc cekirge yiyensin sen!)

Chin : Ama iyi durdu, onceleri cok zayiftin(toparlamaya calisiyor)

Ben : Onemli olan saglikli olmaz degil mi efenim, siz bocek turu seyler yediginiz icin sagliginizi koruyor olmalisiniz :)))
(Icimden : Ben biraz rejim yapip kilo verebilim ama sen sonsuza dek cuce ve cekik gozlu olarak kalacaksin! Bocekciii!!!! nihaaa hah nihahahah!!!)

Yapmayin arkadaslar!!

Kisin iyce koyverip homini girtlak beslenen; ancak bahar aylarinda da muhtelif diyet programlari uygulamaya calisan sevgili "balik eti" arkadaslarinizin moralini bozmayin :))))
Patavatsizlik yapmayin.
Laf olsun diye konusayim derken onlari demotive etmeyin.
Kilo verme basarilarini golgelemeyin.
Etmeyin.
Tutmayin....

5 comments:

şule said...

bu patavatsizlar her yerde, her zaman ve her milletten olabiliyor inan. Ben dogumdan 1 ay sonra okula gittigimde, hocalardan biri koca gobegime bakip "hep boyle kalmayacaksin degil mi" demisti. hani hep oyle kalsam ona ne bilmiyorum. ama o anda ucan tekme savurmak istemistim yuzune

Düşgezgini said...

bakma sen o çekik gözlü ve alçak insana boy açısından dedim.
Sen tam bir ege kızısın ve her halinle güzelsin.
Ama yine de market alış verişlerinde dikkatli olmalısın birileri iştahlanıp ısırıverir seni.
sağlıklı olmak en öncelikli seçenek,gerisi önemli değil.
Bu arada o kendini bilmezi tut kolundan buraya getir de bir soralım boyuna posuna bakmadan bizim altın meleğimize nasıl konuşuyor öyleee.Hııııı...

hep said...

Yine çok sevimli bi yazı yazmışsın:))Gerçi üstteki yazıya eklediğin fotoğrafa baktığımızda görüyoruz ki,hiç de moral bozulacak bir kilon yok...Ama galiba bu yaşımızdan sonra aldığımız o kiloların bir miktarıyla barışmamız gerekiyor gibi...O yüzden çok da kafana takma bence..Neden dersen ben de aldım ve veremiyorum:(((Yemek yemek de bi mutluluk hem:)

GULTEINEN ENKELINI said...

yaa arkadaslar; devamli kulagimin arkasindan bi ses " extra kilorinla baris.. extra kilorinla barisss..." diyo bana bi ses hep ama..
yaf bunun sonu yok ki?
ahhh o mantilarrrrrr!!
cig boreklerrr....
icli ve mercimekli koftelerrrr..
ahhhhhh!!
ah!

Anonymous said...

yav bırakın kilolarınızla barışın benimde azcık göbek var giysi giydiğimde falan bell iolmuo ama çıplakken azcık görüküo boşverin şişko olmak ayrıcalıktır dünyanın %75 i zayıf zaten heryer sıska kaynıo