Tuesday, December 04, 2007

Tek basina...




Ataol Behramoğlu'ndan....


Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü biri
Ve hiçbirşey yapmamaya karar verdi



Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü bir öteki
Ve yalnızlığının kuytuluğuna çekildi



Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü bir üçüncü
Ve tek başına düşünmeyi sürdürdü



Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü yüzbinler
Ve tek başınalıklarını sürdürdüler



Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü milyonlar
Milyonlarcaydılar



Ve tek başınaydılar
Bu arada birileri
Onlar adına
Karar vermekteydi



Tek başına olduklarını sananlar
Topluca ortadan kaldırıldılar....

3 comments:

ayci said...

ben tek basima ne yapabilirim ki?

devrimleri yaratanlarda tek basinadilar!

sonra birde...kimse yoksa yaninda...yalnizsan eger...dogrudur bu, cünkü zirveler daima issiz olur!

ben tek basima ne yapabilirim ki?

bir blog yazisi yazabilirim mesela birazdan ;)

Tabiat Ana said...

aslında tek başımıza olduğumuzu düşündürmeye çalışıyor bu düzen.Ama değiliz;)

Anonymous said...

Zor zenaat şu "tekbaşınalık".
Belkide olması gerekenler ya da tercihlerdir ve sonuçtur değerlendirilen.
adını koymak ise sorunu çözmek değil sadece çetrefilleşmesini sağlamaktır.
Uykunu bölmek gibi,güneşe çıplak gözle bakmak gibi,gözleri kapalı koşmak gibi belkide.
sonuçlar,sonlar,başlangıçlar.sıfır la bir arasında mı herşey?