Sunday, March 09, 2008

Sundan, bundan...

Yaklasik 4 yil once geldigimiz dunyanin bu bolgesinde ilk ve hemen alistigimiz sey Cuma gunlerinin TATIL olmasi idi :)))
Asla alisamadigimiz sey ise Pazar gunleri ise (ve okula) gitmek zorunda kalmak :(((

Bu hafta sonu, yani Cuma ve Cumartesi gunlerimiz yine bir cok haftasonunda oldugu gibi bol aktiviteli gecti.

Cumartesi gunu Turkce okulumuzdaki velilerimizle "23 Nisan eglencemiz icin gorev paylasimi" toplantimiz vardi, toplantidan once aramizda gecen muhabbetten anladim ki her hafta sonunu DANGIR DANGIR DANGIR kosustura kosustura geciren tek veli ben degilim.

Kendi kendimize sorguladik da aslinda "Ne oluyor bize cocuklari oradan oraya kosusturuyor oradan oraya yetistiriyor, her duydugumuz aktiviteye katilsinlar, en azindan bir denesinler, aman bu hafta yok mu aktivite hemen en yakindaki emirlige gidelim, degisik yerler gorelim, cocuklarimiza gosterelim" filan filan iste.
Bir de ozellikle Dubai'ye ozgu bir sey olabilir bilemiyorum ama, burada, baska ulkelerde "cok luks" sayilabilecek aktivite ve sporlar mantikli fiyatlar cercevesinde sunuluyor ve bir cok aktiviteye dahil olmak aile butcesine pek fazla yuk getirmiyor.

Acaba bir vicdan azabi mi; hani ulkeden uzakta bulunuldugu icin cocuklara okul disi kalan zamanlarini dolu dolu yogun gecirtmeye calismak; yoksa "firsat bu firsat degisik deneyimler iyidir" seklinde bilincli bir plan program mi...

Vallahi hic bilmiyorum, hic de dusunmedim, onun icin "bilincli ebeveyin" numarasi yapmayacagim.

Yanliz emin oldugum 2 sey var ise :

1) Kurabiyem bu durumdan hic sikayetci degil

2)Her haftanin ilk gunu (yani Pazar gunleri) yorgunluktan surune surune ise gidiyorum:))))

Bu hafta Cuma gunu de yeni bir sey denedi Kurabiyem.
Dayimiz bizi Golf sahasina goturdu Cuma gunu, bunu hem bir Brunch gibi planladik, hem de Kurabiye, Cancan ve Dayi biraz vurus calissinlar dedik.

Civciv ve ben atistirmak icin acik bufeden birseyler alma amacinin haricinde hic ayaga kalkmadik, piril piril gunesin tadini cikarttik, golf oynama iddiasina girmeden.
Zaten benim ilk ve son golf maceram husranla bitmisti, bundan 2 yil once bir haftalik golf dersi aldigimda bizim gruptan hintli bir adam beni hocaya sikayet atmisti degisik arazilerde vurus calismasi yaparken, neymis efendim, kumlu arazide adamin agzini burnunu kulagini kumla doldurmusum...Gicik sey!!!! Sanki kolay bisiy o bit gibi topa kumlari safutturmadan vurabilmek :)))

Neyse efendim, kurabiye her zaman oldugu gibi benden daha yetenekli cikti, dayinin yardimi ile bu isi kiviracak gibi:))


Cumartesi gunu ayri bir kosusturmaca ile gecti, kurabiye at kursunda sinif atladi, artik kovboylar gibi digidik digidik gidiyor.
Tabi bu sirada seyrederken benim de kalbim digidik digidik atiyor.

Heyecanimi bastirabilmek icin arada bir Yehhhuuuu!!! diye bagirasim oluyor ama diger veliler edepli, sessiz yavrularini izlerken tuhaf kacar diye sesimi cikartmiyorum:)))

At kursumuzdan sonra yine ayni gunun ogle saatlerinde Turkcemizi Yasatma okulumuzda biz veliler toplanti yaptik.Bu sirada Kurabiye de miniklere 23 Nisan'da sergileyecekleri piyesi calistirdi ...Toplanti biraz uzayinca minikler kudurmasin diye onlara deve-cuce oynatti falan.
Toplanti sonrasinda bir suredir Kurabiyeyle calistirdigimiz miniklere dans calismasi yaptirdik, gosteri tamamlanmamasina ragmen velilerimiz ilk kez gordukleri calismamizi begendiler sanirim.

Kostur kostur eve geldikten sonra odevlerdi, banyoydu, biraz Tv, dinlenme, kurabiyenin Cooky ile atcilik oynamasi derken bir hafta sonu daha uctu gitti.

Yine bir hafta vucudumuzu dinlendirdikten sonra onumuzdeki hafta bizi bekleyen maratona hazirlaniyoruz :)))

No comments: