Tuesday, March 11, 2008

5 inde neyse 10 unda da O!

Eski resimleri karistiriyordum, bir tanesi beni gulmekten oldurdu:)

Hatirlarsaniz bu yil casus gozlukleri takip kurabiyeyi sinifin penceresinden gozetlemeye gitmis, hatta bununla da kalmayip cep telefonumla resimler cekmeye baslayinca kurabiyem durumu farketmis, bana cok sinirlenip sessizce "Giiittt!!! gittt!!! Cekil ordannnnn!!!!" hareketi yapmisti...


Eski resimlerin arasinda gezerken bir de baktim ki (hani tarih tekerrurden ibaret ya:))) ayni seyi kurabiye 5 yasindayken de yapmisim, o da ayni tepkiyi gostermis:))



Hic unutmuyorum, kurabiye o zaman ana sinifindaydi, Turkiye'deydik , yil sonu musameresi sirasinda ben kulise girip sahne arkasi heyecanini goruntulemek istemistim ve sonra da fircayi yemistim:)) neymis, kuliste ne isim varmis, seyircilerin yanina gidip doru durust gosteriyi izleseymisim ya.. vir vir.. dir dir...

Simdiii elimizde 2 belge var.

Bir de 15 yasindayken bir belge edinirsem kurabiyeye guzel bir "5inde de 10unda da 15inde de ayniydin sen kuzucum" hatirasi olacak.

Sanirim 15 son olur, eger 20de de buna benzer bir sey yapmaya kalkarsam kurabiye ciddi sorun yaratir gibi gorunuyor:)))

Hem belki "kurabiyemmm" bile dememe izin vermez baskalarinin yaninda o zaman :(

2 comments:

hep said...

:))))Harika ya,kurabiyenin suratındaki ifadeye bayıldımmm..Onun o tatlı yanaklarından şöyle ısıra ısıra, koklaya koklaya öp benim için annesi:)

GULTEINEN ENKELINI said...

Opucem bu aksam sevgili hep.

Inan ben de resmi bulunca en az senin kadar guldum, zira bu sene beni sinifin kapisindan kovalarken de ayni ifade vardi suratinda:)))