Tuesday, August 07, 2007

Biz kerevizler ihtilal yapices


Kucucukken hayat cok guzel. cok harika gorunuyordu.
Cok guzel, bir sihir gibiydi onumde up uzun hayat.
Agaclardaki kuslar beni izlerken mutlu mesut nefis sarkilarini keyifle, oyun oynayarak soyluyorlardi.
Sona beni uzaga gonderdiler Duyarli, Mantikli, Sorumlu ve Pratik olmayi ogrenmem icin..
Ben bir dunya gordum ; bagimli, klinik, entellektuel ve sinik olabilecegim..

Sona cok zamanlar oldu, butun dunya uyuyodu ama ben ayaktaydim.Bulmaya calistim bu cok zor bir formuldu de ben mi secildim cevabi bulmak icin diye.. Matematik kitaplarimi karistirdim.
XY+ htx = xyz
yok.
cozumunu bulamadim.

Biri bana sooler mi noolur, tamam cozumu bulamadim ama, cozum nedir?
Veya soru nedir?

Sorumlu, sevgi dolu, inancli, dim dik, dop dogru insan olmanin sorusu nedir?
Cevabi kimdedir?

Simdi ben bisiy soolicem, yine radikal olucam, liberal olucam, fanatik olucam, yasaklari delmeye calisan olucam...

Bir imza at yahu, kabul edilen olabilmek icin.. saygi duyulan, sunumu hos olan. sebze tazeliginde olan olabilmek icin. Nolur, yanimda ayakta duran diger kereviz sen ol!

Biz Kerevizler yonetimi ele gecirelim bir aksam; butun dunya uyurken:))))


p.s.
kusura bakma the logical song:)

No comments: