Monday, July 16, 2007

AMA dan onceki her sey yalandir :)


AMA nın kendisinden önce gelen her şeyi pek usulca, pek sessizce ve derinden yok kıldığına, hadi biraz daha insaflı olursak, azalttığına, seyrelltiğine dair bir fikir vardir; biraz gezelim :

*Cok guzelsin tabi ama daha cok sirinsin.

*Vaktinde eve gelecektim ama inanilmaz trafik vardi.

*Seni arayacaktim ama sarjim bitmis.

*Seni seviyorum tabii ama islerim cok yogun.

*Tam evlenecegim kadinsin ama coktan evlendim.

*Superman kadar degiliz ama bi bakisla yakariz icabinda

*Rambo kadar degilim ama kodum mu oturturum

*Cem yilmaz kadar degilim ama ben de komigim di mi.

*Bu araba inanilmaz rahattir ama biraz pahali.

*Adamin secelesini silerdim yer yuzunden ama silahim yok.

*Cocuklari cok severim tabii ama hamilelik icin zamanim olmadi hayatimda.

*Benim cocuk inanilmaz zeki ama biraz hiperaktif.

*Universite sinavinda birinci olacakti ama sinav gunu hastalandi hic bir yeri tutturamadi.

*Benim hayatim bir roman; hemen yazardim ama zamanim yok.

*Amadan önceki her şey yalandır ama, yine de genellememek lazım hiç belli olmaz...

No comments: